Wszystko rośnie jak na drożdżach. Giełda polska WIG i pochodne , giełda amerykańska np.DJI , bitcoin, złoto ( od jakiegoś czasu pokonało swoje ATH) , srebro ( wczoraj wzrosło 0 6,4 % do poziomu 31,7 $ przebijając swoje ostatnie ATH z sierpnia 2020 r. , do swojego ATH z kwietnia 2011 jeszcze trochę brakuje , ale to jest tylko kwestia czasu ), ceny mieszkań osiągają swoje nowe ekstrema , ceny nieruchomości .
Pełna 100 % hossa na wszystkich rynkach.
Nic tylko inwestować i z czasem realizować zyski.
Ale czy tak naprawdę jest to takie proste?????????
Gdyby tak było ludzie inwestujący we wszystko byliby milionerami i nie musieliby pracować.
Warto się nad tym zastanowić co tak naprawdę się dzieje.
Z bardzo prostego punktu widzenia analityka technicznego jak coś rośnie i kontynuuje wzrost to jest dobrze.
Ale ja patrzę na to trochę inaczej bo rozpatruje co się dzieje na szerokim rynku od 2015 roku.
I widzę że wcale to tak dobrze nie wygląda.
Wg mojej oceny:
– DJI może jeszcze wzrosnąć o ok. 2,8 % do poziomu 41 160 pkt
– WIG może wzrosnąć jeszcze o ok. 2 % do poziomu 90 560 pkt.
Jeśli tak się stanie to jest bardzo duża szansa na koniec tzw. Hossy która rozpoczęła a się w październiku 2022 zarówno na naszym rynku jak i amerykańskim.
Oczywiście mogę nie mieć racji , ale jeśli tak się stanie to być może uda mi się odpowiedzieć na pytanie dlaczego uważam że te wzrosty od października 2022 nie traktuje jako hossy.
Wszystko to o czym pisze to są moje prognozy i sami dobrze wiecie, że od ponad półtora roku walczę z rynkiem i nie potrafię sobie odpowiedzieć na pytanie skąd wzięły się te wzrosty od października 2022.
Być może uda mi się znaleźć odpowiedz na to pytanie.
Warto zwrócić uwagę na nowa hossę na złocie , i na rozpoczętych wzrostach na srebrze.
Srebro zwykle ma opóźnione wzrosty w stosunku do złota , ale jak nabierze rozpędu to nadrobi te zaległości. Tak to widzę.
Zresztą od początku założenia bloga pisałem że złoto i srebro czeka na mocne wzrosty i i dopiero po dwóch latach hossa na tym rynku tak naprawdę się rozpoczęła.
Jeśli chodzi o rynek akcji to bardzo się pomyliłem , bo w październiku 2022 liczyłem na kontynuację bessy , a rynek nagle poszedł w górę i doprowadziło mnie to praktycznie do bankructwa , a na chwilę obecną moja strata jest trzykrotnie większa od wniesionego wkładu.
Celowo utrzymuje ta stratę i trzymam pozycje krótką na kontraktach bo tak naprawdę nie wiem kiedy rynek zawróci.
A jestem do tego przekonany. Nie zamierzam nikogo do tego przekonywać, ale mam zamiar udowodnić to co prognozuje.
Puki co muszę czekać na rozwój wypadków, i analizować na bieżąco co się dzieje.
Żadna hossa nie trwa wiecznie. To co się dzieje na rynku akcyjnym i na rynku nieruchomości też nie będzie trwało wiecznie. Pytanie jest tylko jedno …jak długo to jeszcze potrwa.
Z mojego punktu widzenia długoletnia hossa na rynku akcji , i nieruchomości się kończy , a nowa hossa na rynku złota i srebra ( czyli tzw. metali kolorowych) się zaczyna .
Czy mam racje i czy uda mi się odrobić straty na kontraktach czas pokaże.
Niczego nie ukrywam , nie manipuluje wynikami i trzymam się konsekwentnie swoje strategii.
Do czego mnie to doprowadzi tego nie wie nikt.
Wróżbito Macieju a jak będzie 100000 na wig to zamkniesz tego bloga ??? Powiedz że tak
Nie jestem wróżbita , tylko inaczej widzę to niż ty.
Co do złota puki co mam rację.Trzeba było czekać 2 lata , ale idzie do góry.
Dla mnie złoto to inwestycja na 10 lat , czekałem i się doczekałem.
Być może z rynkiem akcji będzie podobnie.
Może za jakiś krótki czas rynek odsłoni swoje prawdziwe oblicze.
Tzn. jak to inaczej widzisz ?.Dla mnie jesteś zwykłym wróżbita bo poziomów tu na tym blogu były dziesiatki .I jak kulą w plot
Nie masz do końca racji.
Kiedy zaczynałem pisać bloga to prawidłowo odczytałem szczyt hossy który zakończyła się na przełomie 2021/2022.
Pisałem tez o tym że złoto czeka na wzrosty.Czekałem dwa lata na potwierdzenie sie tego i sie doczekałem.
W październiku 2022 nastąpiło „załamanie” rynku i zamiast kontynuacji spadków zaczęły się wzrosty.
I tu faktycznie popełniłem bardzo duży błąd.Do dzisiaj tego nie potrafię wytłumaczyć , ale może giełda odkryje zwoje prawdziwe oblicze i to się wyjaśni.
Nie zawsze wszystko jest takie proste jak się nam wydaje.
Teraz złoto zaczyna rosnąć wbrew opinii tzw. większości.
I co robią analitycy ….szukają wyjaśnienia tego zjawiska i …obalają wszystkie stare prawidła które do tej pory się „sprawdzały”
Jakie prawidłowo .To co pisałeś to w 2021 roku że wig miał nieznacznie pobić szczyt 66 tys a doszedł ponad 70 i twierdziłeś że to fałszywe wybicie tak jak teraz.Ogolnie żeby nie fałszywe wybicia według ciebie byłbyś zarobiony po pachy.A tak jesteś bankrutem z jednym kontraktem.
Masz racje .Jestem bankrutem z jednym kontraktem.Ale nie poddałem się i swojej strategii długoterminowej nie zmieniam.
Nie pamiętam co mówił Buczak w 2021 . Trzeba by to zweryfikować.
Na chwile obecna ma „rację” .Od października 2022 mamy „hossę”.
A co będzie dalej zobaczymy.
A co do złota to większość analityków przewidywała hosse na tym aktywie sam wielu słuchałem nawet ten twój prezes Buczek mówił że czeka nas duża hossa na zlocie
Prawdopodobnie JSW neguje dziś fałszywe wybicie z trójkąta wątek poruszany w poprzednim wpisie
Zgadzam sie. Nic nie trwa wiecznie. Statystycznie to ciągu dekady to mamy grawantowane spadki rzędu 20-30%. Jedyna niewiadoma to jakie będą wzrosty przed tymi spadkami. Myślę że trzeba będzie jeszcze parę dekad poczekać i parę kryzysów i krachow przeżyć zanim DJ osiągnie poziom 1000 000 a sp500 50 000.
Jesteś bardzo dużym optymistą.
Do czego mnie to doprowadzi nie wie nikt cytat.
Tzn co??? jeden kontrakt srednio zarabiający Polak może do jednego kontraktu dokładać całe kwartały i udawać że utrzymuje pozycję .rynek nie rośnie po 20 % na miesiąc.
I co jeszcze chcesz nam przekazać ,ze utrzymasz tą pozycje i jak w koncu przyjdzie bessa to powiesz ,ze miales rację ??
Kup sobie przynajmniej 20 kontraktów to zobaczymy jak długo utrzymasz pozycje.Grać pieniedzmi ze swinki skarbonki to możesz dla zabawy całe lata
Mysle ze jestem optymista, jakbym nie byl to nie trzymalbym wiekszosci majątku w akcjach. Te poziomy to tylko kwestia czasu. Szczególnie przy większej inflacji. Myślę że w ciągu 4 dekad to zobaczymy.
Ja mam zupełnie inne zdanie .
No ale zobaczymy.
Prawie 50% małych firm twierdzi, że NIE przetrwają drugiej kadencji Bidena. https://www.naturalnews.com/2024-05-20-small-businesses-wont-survive-second-biden-term.html
https://pl.investing.com/news/stock-market-news/ci-znani-analitycy-nadal-ostrzegaja-przed-naglym-odwroceniem-sytuacji-na-rynkach-581164
https://www.youtube.com/watch?v=IuoHBAuHdsY
Dziękuje za podesłany materiał , ale naprawdę nie potrafię słuchać P.Piotra Kuczyńskiego analityka .
Wypowiada się z pozycji mędrca , a ja nie jestem w stanie zaakceptować jego wysiedzi.Twierdzi że jest na rynku od 31 lat ale to wcale nie znaczy że coś potrafi. Wytrzymałem do 7 minuty ale facet mnie drażni i nie mogę go słuchać , pomimo tego że zgadzam się z nim że BTC jest nic nie warte i w odpowiednim czasie spadnie do zera .
Siedzi w pięknym fotelu gdzie głowę ma wsparta o dwa wsporniki aby mu się nie „przewróciła”.
Nie akceptuje tego tonu wypowiedzi.Jakby pozjadał wszystkie rozumy a innych miał za maleńkich.
Ja tez czasem pisze ostro że niektórzy nie mają zielonego pojęcia co się dzieje na rynku, ale wynika to z tego że uważam że nie maja racji…..choć sam nie potrafię udowodnić własnych racji. Strasznie to skomplikowane.
Czekasz na krach na akcjach. Ale bądź świadom, że w przypadku krachu akcyjnego będzie bardzo wyraźny zjazd na złocie i srebrze. Głównie widoczny na srebrze, które jest bardziej zmienne.
W czasie covidu srebro spadło delikatnie mocniej niż SP500.
Kryzys finansowy 2008 – spadki były większe niż na SP500.
To odnośnie czekania na krach i trzymanie srebra long.
Złoto też mocno spadało.
Tak było , ale teraz rynek się zmienia , złoto i srebro będzie szło ostro w górę bo idzie kryzys , podczas gdy rynek akcji będzie dołował.
Tego obecnie nie widać na podstawie historii , ale ja zakładam że tak się stanie.
Rynek prawdopodobnie się diametralnie zmieni .
Już teraz analitycy komentując wzrosty złota i srebra doszukują się zmian na rynku.
Michał ma rację. Nie ma bezpiecznych przystani podczas krachow. Wszystko spada od bitcoina poprzez złoto czy akcje.
Nie zgadzam się .
Nie koniecznie musi wszystko spadać.
Złoto od dawien dawna było dobra przystanią na złe czasy.
Od 100 lat mamy dobre czasy i złoto w tym czasie chodziło swoimi rożnymi ścieżkami.
Teraz czasy mogą się diametralnie zmienić.
I to co było przez 100 lat aktualne wszystko może lec w gruzach.
Takie jest moje zdanie więc szukanie analogi na podstawie ostatnich 100 lat może wiązać się z dużym błędem.
Na szczescie krachy zdarzaja sie raz na pare lat wiec bedziemy mogli to zweryfikowac.
Ja bym raczej wrozyl realne straty (po uwzglednieniu inflacji) z inwestycji w zloto przez nastepne pare dekad. W krotkim okresie (5-10lat) to ciezko powiedziec.
Być może będziesz zdziwiony.
W wszyscy to obserwujemy i każdy z nas wyciąga swoje wnioski.
Na złocie i srebrze nie ma hossy, to fałszywe wybicie jest. Na surowcach ewidentnie bessa tylko trzeba poczekać
Każdy ma swoje zdanie na ten temat.I bardzo dobrze że piszemy na bieżąco co kto myśli.
Przyjdzie czas na weryfikacje swoich poglądów i wyciąganie wniosków.
https://comparic.pl/kurs-sp-500-skazany-na-dlugoterminowy-wzrost-historia-kaze-jedynie-czekac/
To sa dane tworzone na podstawie czasu przeszłego.
A co się stanie jak rynek się zmieni i te dane z 50 lub więcej lat nie będą aktualne.
Giełda to nie samopowtarzalna się historia.
Wystarczy kupić i trzymać.
Tak było …..i to nie koniecznie musi się powtórzyć.
Jak wszyscy wiedza o co chodzi …..to rynek sie zmienia.
Złoto i srebro nie będą rosły!
To są dane tworzone na podstawie czasu przeszłego.
A co się stanie jak rynek surowców się zmieni i te dane z 50 lub więcej lat nie będą aktualne.
Surowce to nie samopowtarzalna się historia.
Wystarczy kupić i trzymać.
Tak było …..i to nie koniecznie musi się powtórzyć.
Jak wszyscy wiedza o co chodzi …..to rynek surowców się zmienia.
https://bithub.pl/gospodarka/drzyjcie-narody-do-2027-sztuczna-inteligencja-przejmie-50-proc-miejsc-pracy/
Nie przejmuje sie tymi wypowiedziami.Na początku XX wieku tez straszyli ze maszyny zastąpią ludzi..
Drukarka trójwymiarowa nie wybuduje ci domu , ani przez internet nie usuniesz awarii w domu.itp.
Apropo zlota – Zloto pokonuje wlasnie swoj poprzedni rekord ustanowiony ponad 40 lat temu (1980) biorac pod uwage inflacje (cena w USD). Fantastyczna inwestycja. Oczywiscie nie mowimy jeszcze o kosztach ubezpieczania czy skladowania.
Wiem, to wszystko dane historyczne I teraz bedzie napewno inacznej.
Dla mnie to jest najlepsza inwestycja.
Gospodarka USA jest tak zła, że zamykają się nawet sieci dyskontów dolarowych https://www.naturalnews.com/2024-05-29-economy-bad-dollar-stores-closing-down.html
https://bithub.pl/gieldy/anomalia-na-wall-street-i-omen-hindenburga-damodoran-ostrzega-nvidia-spadnie-o-80/
Niemcy pójdą na dno, giełda nie https://lurker.land/post/i9ldxotaxcgw
Mark-to-market: program BIS, który pomógł wywołać światowy kryzys finansowy w 2008 roku. https://expose-news.com/2024/06/02/mark-to-market-a-bis-scheme/
To jest bardzo trudny temat dla ogarnięcia przez zwykłego śmiertelnika ,”inwestora”.
Banki centralne to jedna wielka „mafia” które robią co chcą , a ludzie są dla nich niczym.
Oni patrzą na swój biznes , a reszta się nie liczy.
Myślę że nie jesteśmy w stanie ogarnąć tego co oni tak naprawdę robią ,bo są to bardzo skomplikowane metody …….ale są ludzie którzy widzą to , i w tym wszystkim biorą udział …i siedzą cicho.
https://wpolityce.pl/gospodarka/693898-nie-ma-na-swiecie-miedzi-na-transformacje-energetyczna
Temat fałszywych wybić. Chyba srebro zrobiło fałszywe wybicie. Bo po kilku dniach wraca pod wybity opór. To co? Jednak na srebrze nie będzie hossy?
Przekonasz sie o hossie srebra jak przekroczy swoje ath.
Niestety należysz chyba do tych osób która jak nie zobaczy czegoś oczywistego to nie akceptuje go.
Dzisiaj napisze nowy post i odniosę się w nim również do złota i srebra.
Przecież sam nie potrafisz przyznać co widzisz. Tak powtarzasz z hossa na akcjach. Zawsze fałszywe wybicie.
Ale gdy na srebrze masz prawdziwą fałszywkę to zawsze to inaczej wytłumaczysz.
Więc widać, że w ogóle AT nie rozumiesz.
To jest twoje zdanie.
Nie wiem o jakiej fałszywce na srebrze mówisz.
Wygląda na to że przekonasz się o tym że nie masz racji dopiero kiedy srebro pokona swoje ath.
3k USD to mocny opór.
Do ATH to masz jeszcze ponad 65proc wzrostu. A gadasz jakby to coś pewnego było.
Wystarczyło trochę korekty na rynku akcyjnym i srebro zanurkowało niemal 10proc.
To odnośnie liczenia na to, że akcje będą w stanie krachu a srebro będzie szło w górę.
Srebro ma zawsze większe wahania od złota , i stąd wynikają te spadki i wzrosty.
A z drugiej strony jestem bardzo przekonany do tego że srebro w „krótkim czasie” odrobi straty do złota.
Tak się zawsze dzieje w dłuższym czasie.Złoto i srebro są zawsze w jakimś parytecie …..czasem mniej a czasem więcej zbliżonym do średniej.Teraz srebro odrabia straty w stosunku do złota.
Ty będziesz przekonany do siły srebra jak pokona swoje obecne ath, a ja jakbym mógł to każdą wolna gotówkę bym w nie inwestował dzisiaj.
Jeśli ktoś daje argument, że będzie hossa na akcjach bo zawsze była to piszesz, że teraz będzie inaczej.
Ale jeśli temat srebra to sam podpierasz się historią i piszesz, że zawsze był jakiś parytet. Więc tak będzie dalej.
ja nie muszę srebra dotykać. Tam siedzi dużo ludzi, którym wmówiono świetlaną przyszłość. I liczą na wielkie zyski.
A to taka sama spekulacja jak na akcjach. Tylko akcje dają dywidendy plus stoją za tym przychody i zyski.
Przy srebrze – jedynie stoi za tym oczekiwanie, że ktoś odkupi za więcej. W przemyśle srebro jest potrzebne ale sporo się go odzyskuje z recyklingu. Więc to nie tak, ze bez srebra umrzemy. A to tego spekulacja bo ludzie myślą, że to substytut złota. Tylko niby czemu?
Bank Rosji czy Anglii skupuje srebro?
Jak liczysz na ATH na srebrze to pamiętaj, że przy okazji zobaczysz ponad 6000 na SPX a Nasdaq to już grubo ponad 20000. Bo to są rynki skorelowane. I jeśli będzie wielki wzrost na srebrze to nie będzie to wzrost odosobniony.
Zresztą jak liczysz zyski na srebrze to zobacz, że duża część zysku z 10-20 lat to właśnie z powodu osłabiającego się dolara.
W ciągu ostatnich 10-14 lat więcej byś na USD zarobił niż na srebrze. A przecież w ogóle pomijamy koszt składowania i ubezpieczenia. Srebra nawet nie kupujesz fizycznie tylko jakieś certyfikaty i różne produkty oparte o ceny srebra.
Ja kupuje srebro i złoto tylko fizyczne.Żadne tam jakieś certyfikaty mnie nie interesują.
To wszystko są twoje przemyślenia i dobrze że wymieniamy się nimi.
Pewno ktoś z nas nie będzie miał racji.
Czas to wszystko zweryfikuje.
Jeśli ktoś uważa że srebro zyskuje na cenie bo dolar spada , to może i tak jest .
Ale czy faktycznie tak jest że srebro zyskuje bo dolar spada ????
No właśnie, bawisz się w małe inwestycje więc nie problem.
Ale normalnie powinno się doliczyć koszt przetrzymywania tego.
Znam przypadek (dalsza rodzina znajomego) gdzie podobna inwestycja skończyła się zwrotem -100proc.
Miało być tanio bez dodatkowych kosztów więc trzymane w domu. Ale trafił się dobry przeciwnik i złoto wyniósł. Ubezpieczenia itp brak więc przykry koniec inwestycji.
Złoto przez 30 lat liczone w PLN dało zysk +960proc. To jest ok 8proc rocznie. Jakby inflację policzyć od 1994 roku – wyszło ponad 550proc wzrostu to złoto jakoś mocno inflacji nie pokonało. A gdyby doliczyć jakieś koszty przetrzyywania itp to wyjdzie, że inwestycja w złoto jedynie pomaga inflację zniwelować.
To obligacje pewnie nie gorzej by wyszły.
Przy czym ja ciągle powtarzam – nadejdzie słynny krach to oberwą wszystkie aktywa po głowie. Złoto i srebro też.
Gadanie o odporności złota na krachy to specjalność ludzi z firemek pokroju Amber Gold. Bo nigdzie takiego potwierdzenia nie było. Bessa na giełdzie to spadki cen złota.
Przy czym wzrost na akcjach nie oznacza, że złoto będzie drożej. Bo świetne lata 80-90 na rynkach pokazały, że złoto wtedy dało bardzo duże straty. Nominalnie. A jak doliczyć inflację to chyba ciężko znaleźć o gorsze inwestycje ostatniego wieku.
Krach akcyjny będzie spowodowany albo sam spowoduje spadek dostępnego pieniądza. A to już wystarczy aby złoto potaniało. Teraz wszystko drożeje. Łącznie z bitcoinem.
Więc złoto jako alternatywa dla akcji. Albo ochrona przed krachem to średnio dobry wybór.
No ale wiadomo, sam twierdzisz, że będzie teraz inaczej.
Tak mnie zastanawia co kieruje Tobą, że ciągle twierdzisz, że lepiej wiesz od innych. Tutaj na blogu nawet są ludzie, którzy dużo na rynku widzieli i potrafili zarobić. U Ciebie zarobek to jedynie w sferach mozliwości. Jak spadnie WIG poniżej ostatniego dołka to …, Jak srebro wzrośnie powyżej ATH to … i ciągle to powtarzasz.
Odnosisz wszystko w stosunku do przeszłości , tak jakby to co było kiedyś musi się powtórzyć.
Tak wcale nie musi być.
Nie potrafię tego na dzień dzisiejszy w żaden sposób udowodnić , ale takie są moje prognozy.
Może tak się stanie że będę mógł wykazać że jednak miałem racje.
To czy mam racje czy nie to zupełnie inna sprawa. Najważniejszy jest dodatni wynik z inwestycji.
A tutaj lezę na łopatkach. Ale trzymam się swojego bo jestem do tego przekonany.
Być może nadejdzie taki czas że będę mógł do swojego podejścia przekonać i innych .
Puki co WIG ubija moim zdanie chwilowo twarde dno.
Powinien ruszyć do góry.
Zobaczymy co z tego będzie.
Na coś trzeba stawiać.
Z jednej strony prognozuje długoterminowo , ale tez patrze na rynek w skali mikro.
Co z tego będzie zobaczymy.
Do ATH srebru to jeszcze duuuzo brakuje. Podobnie chyba jak zloto to najdroższe było chyba początku lat 80 ubiegłego wieku (powyżej $140 chyba za uncje- po uzwglednieniu inflacji). Mozliwe ze jacys inwestorzy ktorzy kupili srebro ponad 40 lat temu wyjda na zero w ciagu nastepnych 10-20 lat.
https://www.macrotrends.net/1470/historical-silver-prices-100-year-chart
https://www.macrotrends.net/1333/historical-gold-prices-100-year-chart
Widzę że nie masz kompletnie przekonania do złota i srebra.
Myślę że to jest tak jak z akcjami …….jak rosną i wszyscy to widza to każdy się zachwyca zyskami ……a jak spadają to nikt nie chce mieć z nimi nic do czynienia.
To samo będzie ze złotem srebrem.
Nikt nie dostrzega potencjału wzrostowego.
A jak wszyscy będą go już widzieć ….to wtedy wszyscy będą o tym pisać.
A kupować trzeba teraz……a sprzedawać jak cała ulica będzie wiedziała że złoto i srebro to najlepsza inwestycja na świecie.
Tak samo jak teraz pisze się o akcjach i zyskach w długim terminie.
No nie przekonam sie. Dla mnie kazda inwestycja polegajaca na liczeniu na to ze ktos cos odkupi ode mnie drozej to spekulacja. To sie zgadzam – teraz akcje, srebro I zloto poszly w gore to kazdy to teraz zachwala. Roznica miedzy akcjami a srebrem czy zlotem jest jednak taka ze akcje placa ci dywidendy wiec nie trzeba ich sprzedawac.
Zreszta nie moge tej euforii ( jak zloto idzie w gore) wsrod ludzi ktorzy inwestuja w zloto zrozumiec. Przeciez jak w cos sie inwestuje to normalne ze chce sie czegos miec jak najwiecej wiec lepiej zeby cos bylo tansze. Ale wiekszosc jednak sie cieszy ze zloto idzie w gore, nie sprzedaje I dalej kupuje drozej…. nie moge tego zrozumiec gdzie tu logika
W tym nie ma logiki.Złoto idzie do góry bo jest skrajnie niedowartościowane.
To że tzw. większość tego nie widzi to już zupełnie inna sprawa.
Dlaczego myslisz ze zloto jest niedowartosciowane? Calkowite srednie koszty wydobycia to okolo $1300 wiec 50-60% marza wydaje sie przyzwoita dla kopalni.
Ze srebrem to jest troche inna sytuacja bo wiekszosc jest wydobywana przy okazji wydobycia miedzi.
https://www.spglobal.com/marketintelligence/en/news-insights/latest-news-headlines/large-gold-miners-all-in-sustaining-costs-rose-3-3-in-q4-2023-80794554
Ulica to siedzi na srebrze. To jest mocno obsadzony drobnicą instrument. Więcej tam drobnicy siedzi niż w akcjach w obecnym czasie a mamy przecież ATH.
I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.
The wounds were closed in layers and protected by a cervical collar E JAY International, Glendora, CA [url=https://fastpriligy.top/]priligy fda approval[/url] Responses to tamoxifen were significantly prolonged by reducing levels of the enzyme APOBEC3B in preclinical models of estrogen receptor positive breast cancer and significantly shortened by increasing levels of APOBEC3B, suggesting that APOBEC3B drives resistance to tamoxifen, according to data presented by Harris et al at the 2015 San Antonio Breast Cancer Symposium, held December 8 12 in San Antonio, Texas Abstract S4 07
generic cytotec without prescription I am completely horrified that your RE office did not think it odd that after having two low response cycles on inj s you had 3 mature follicles allegedly on no drugs
I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.