Nie wiem jak to się stało że mój poprzedni wpis nie został opublikowany.
Musiałem zrobić jakiś błąd.
Także teraz pisze kontynuacje do wpisu który miał się pojawić przed świętami.
Uważacie że nie znam się na AT. A może ja inaczej ją postrzegam niż tzw. większość i to co jest napisane w książkach.
Dlatego mamy tak skrajne oceny tego co się dzieje na rynku.
Cały czas się uczę jak prawidłowo odbierać negatywne komentarze . Bo skoro „wszyscy” widza to co się dzieje na rynku inaczej ode mnie to jest dla mnie jakaś nauka.
Absolutnie nie mam do nikogo pretensji że ktoś pisze że nie mam pojęcia o AT , bo skoro ja to widze inaczej a nie potrafię tego udowodnić , to jest to trudna sprawa.
Być może czas będzie dla mnie bardziej przychylny i będę mógł przekonać niektórych do tego że mam jednak rację.
Ale puki co to jest obstawianie pojedynku Dawida z Goliatem na postawie tego co wszyscy widzą.
Coś się dzieje na rynku.
Złoto pokonało swoje ATH , dolar słabnie do złotówki i kontynuuje spadek, indeksy DJI .WIG ,DAX są w stanie zawieszenia.
Pomimo wszystkiego tego że są na nowych szczytach to cos tu nie gra.
Jakbym miał zmieniać swoją pozycje na chwile obecną , pomimo tych strat to byłby to pewnie mój bardzo, bardzo duży błąd.
Tyle mogę napisać.
Wszelkie analizy szczegółowe nie maja teraz najmniejszego sensu. Mam swoje przemyślenia które pozwalają mi przetrwać ten bardzo trudny okres , ale rozwinę je jak się sytuacja wyjaśni.
I tak nikt nie będzie brał tego poważnie pod uwagę co teraz będę pisał.
Pisze już w nowym watku ale zastanawiam sie nad sensem pisania tu czegokolwiek ,gdyz tworzy się tu juz wielki syf.Same przekomazanki z blogierem kto ma rację.Ty chcesz nam wmówić ,ze tylko masz racje my ci argumentujemy ,ze jej nie masz i do niczego to nie prowadzi tylko do smietnika bloga.
Tak sie zastanawiam czy myślałeś o czymś takim jak by wszyscy mówili tak jak ty co by z tego wynikało .Zastanawiałeś się nad tym ?? Co by działo sie na giełdach jak większość by mówiła o spadkach Przecież giełdy by się tylko równoważyły bo taka podaz była by na giełdach.Dlatego ty sobie wmówiłeś ,ze ty masz rację a reszta zagrozen nikt nie dostrzega.Otóz zapewniam cię ze wielu dostrzega tylko o tym nie mówi bo nie zarobi .I tu sedno nie chodzi o to by miec rację tylko o to by zarobic .A ty sobie ubzdurałeś o swojej racji i nikt oprócz ciebie nie wie co się dzieje.
A kazdy kto chce to sobie znajdzie podobnych wieszczy jak ty.Szcześliwego nowego roku życzę
https://bithub.pl/gospodarka/nadchodzi-finansowa-katastrofa-bankow-prezes-blackrock-fink-prognozuje-skutki-kryzysu/
https://comparic.pl/sp-500-nie-osiagnie-nowego-ath-przez-conajmniej-kilka-lat-ostatnie-wzrosty-to-tykajaca-bomba/
https://pl.investing.com/analysis/nadchodzi-20–letnia-bessa-obym-sie-mylil-200275132
https://www.money.pl/gielda/s-p500-nasdaq-bitcoin-to-bedzie-najwiekszy-krach-w-historii-apokaliptyczna-wizja-6886260004088736a.html
https://forsal.pl/finanse/gielda/artykuly/8678972,banka-na-rynku-akcji-czy-bessa-na-rynku-akcji-skonczyla-sie.html
Dobra jeszcze kilka znalazłem z twoja przepowiednia .bo przeciez mówisz ,że zadne Goldmany nie wiedza co się dzieje tylko ty wiesz i kropka
https://bithub.pl/gieldy/morgan-stanley-fundusze-hedgingowe-czuja-krew-odwracaja-pozycje-i-sprzedaja-akcje/
https://bithub.pl/gieldy/tlum-znow-tragicznie-sie-myli-rynki-czeka-fatalny-2024-rok-oto-co-radzi-wells-fargo/
https://bithub.pl/gieldy/euforia-na-wall-street-wszyscy-wiedza-ze-to-sie-zle-skonczy/
https://bithub.pl/gieldy/robert-kiyosaki-wrozy-z-kartonow-i-radzi-dzialac-szybko-dane-alternatywne-i-te-klasy-aktywow-uchronia-kapital-przed-krachem/
https://bithub.pl/gieldy/strateg-jp-morgan-indeksy-straca-20-czas-sie-przygotowac/
https://bithub.pl/gieldy/zly-czas-dla-gield-w-2024-roku-inwersja-na-poziomach-z-1928-i-1986-roku/
https://bithub.pl/gieldy/grantham-sp500-spadnie-o-30-lub-50-bitcoin-to-skomplikowane-oszustwo/
https://bithub.pl/gieldy/wielki-krach-tej-jesieni-czy-rynki-czeka-powtorka-z-panik-1987-i-1929-roku-padla-data/
https://bithub.pl/gieldy/grantham-idzie-gleboka-recesja-dekoniunktura-i-kryzys-nie-inwestujcie-w-usa-to-banka-wedrowka-dinozaurow-z-wall-street/
Sławek z pełnym szacunkiem dla Ciebie proszę nie podsyłaj mi zbyt dużo informacji na raz bo naprawdę nie chce mi się tego czytać w takich ilościach.
Jeden konkret z własnymi wnioskami.
Tak będzie najlepiej.
Mnie interesują prognozy długoterminowe kilkuletnie , dekadowe a nie jakieś tam informacje że jakiś tam fundusz w ostatnim tygodniu zmienił pozycje długa na krotką.
To wszystko to jest dla mnie szum informacyjny którego unikam.
Nie musisz tego czytać .Wystarczy tylko nagłowek i reszte odpuść
.
Panie zaklinaczu .Co teraz mam kupić by zarobić nie znam się na rynkach terminowych .Widzę ,ze pan przewiduje przyszłość .Proszę o jakąś radę.
Z tego co czytam od niedawna mysli pan że ten krach będzie taki straszny ,ze zaczynam się trochę bać bo pana wizja jest przerażająca. Może nikt nie chce mówić o takiej okropnej wizji by nie wywoływac paniki w społeczeństwie.????Niby takie proste sprzedac i czekać na 29000 na wig i znów kupić Ale jak wszyscy tak zrobią to kto zarobi.?Co robić
żeby pozwanie odebrać moją prognoz to najpierw musiałabyś przytać bloga od początku i poznać o czy pisze.
A najlepiej od początku 2023.
Bo od roku nie mam racji i walczę z prądem , idąc cały czas pod prąd , bo wierze w swoja prognozę krachu wszechczasów.
Ale żeby udowodnić że tak się stanie indeks WIG musi spaść poniżej swojego dołka z października 2022.
A do tego jeszcze nam bardzo daleko.
Ale tak bardzo poważnie jak bym miał komuś radzić to proponowałbym się trzymać od giełdy bardzo daleko.
Jak masz jakieś oszczędności to kup trochę złota , trochę srebra….i zapomnij o tym na najbliższe 5 lat.
A od giełdy trzymaj sie z daleka.
Glowny blad polega moim zdaniem na zaufaniu w AT. AT to wrozenie z fusow i doszukiwanie sie jakis magicznych formacji w chaosie. Jest to metoda skazana z gory na porazke czego efekty widac na kazdym kroku. Czasami sie komus uda wstrzelic w gore czy dol ale to tylko szczęście. Nie jest to metoda ktora pozwala na zarabianie rok po roku. Kazdy probuje pobic prymitywne inwestowanie pasywne a malo komu sie to udaje. No ale to za proste i malo kto w to wierzy…
https://wykresygieldoweblog.wordpress.com/2023/12/21/prognozy-na-nowy-rok-polska-3/
https://wykresygieldoweblog.wordpress.com/2023/12/31/prognozy-na-nowy-rok-sytuacja-globalna-2/
https://detektywprawdy.pl/2023/12/27/system-zapowiada-wojne-dopiero-pod-koniec-przyszlego-roku/
Jak zmieniły się USA w ciągu niemal 35 lat.
Życie w Ameryce na początku lat 90. było zupełnie inne niż teraz. Było spokojnie i bezpiecznie, nie zamykaliśmy domu czy samochodu na klucz. Nie było tak wszechobecnych kamer i ochrony w każdym domu. Ludzie byli milsi i pomocni. Owszem, zarabiało się wtedy mało, ale starczało na dom i samochód. Teraz takiej sielanki już nie ma. Dawniej, jako młody człowiek po szkole, mogłeś zarobić na dom i samochód, teraz wszystko jest brane na kredyt ! Jest drogo, dlatego wielu młodych ludzi wciąż mieszka z rodzicami. Kiedyś restauracje i bary były oblegane i żeby wejść trzeba było mieć rezerwację, a teraz w środku tygodnia jest pusto. Wyjątkiem są duże, turystyczne miasta.
Nie potrafię tego skomentować bo nie byłem jeszcze w USA.
Ale z przekazów na you tube to się potwierdza.
Podają że ludzie lądują na ulicy bez mieszkania bo nie stać ich nawet na wynajem mieszkania, takie są drogie.
U nas tego jeszcze nie ma.
Czy to jest naprawdę dobrobyt.
Trochę bzdety w stylu pijanego wujka i opowieści jak to kiedyś super było. W sumie u nas nie brakuje też gadania, że za PRL było super chociaż większość miała wielkie g.
A teraz statystyki: morderstwa/zabójstwa na 100k ludzi – 1990 – całe USA wskaźnik 9.50
2023 – wskaźnik ok 6.5
Przy czym przed covid był poniżej 5.00
A zatem morderstw wyraźnie mniej niż 30-35 lat temu.
Brutalne przestępstwa? 2023 vs 1990 to spadek ponad 50proc.
Włamania? spadek z 1200 na 100k mieszkańców w 1990 do poniżej 300 obecnie. Czyli w 1990 było statystycznie ponad 3 razy więcej włamań do domów niż obecnie!!
Napady? Bardzo podobna statystyka.
Nie wiem skąd te bzdury o spokojnym początku lat 90tych.
Na początku lat 90tych bezrobocie w USA wynosiło ponad 7procent. To sporo jak na ten kraj.
Sprzedaż nowych aut? Znowu początek lat 90tych to bardzo słaby okres. Nawet obecnie więcej się sprzedaje. Nawet jak przeliczymy na większą liczbę mieszkańców to ratio podobne jak 30-35 lat temu.
Kamer kiedyś nie było bo było to bardzo drogie. Teraz kamery są dostępne za małe pieniądze. Nawet mój ojciec ostatnio sobie kupił – tak na wszelki wypadek. Nie dlatego, że domy okradają!
Ludzie milsi? Może. Nie mam pojęcia. Ale to może podobny temat jak u nas. Kiedyś nie było co robić to ludzie się bawili razem. Teraz są inne rozrywki to są alternatywy i nie każdy musi pić w weekend aby nie nudzić się.
Życie na kredyt w USA zaczęło się już dużo wcześniej. I to bujda, że w latach 80 czy 90tych nagle za gotówkę kupowano.
Uwielbiam takie teksty, które nie mają pokrycia w liczbach.
Czyzby Buczek czytał twój blog bo kopiuje moje prognozy .Ciekawe????
https://www.analizy.pl/tylko-u-nas/34001/analizy-live-nagranie-2024-w-inwestycjach-wedlug-sebastiana-buczka-prezesa-quercus-tfi
Zwróć uwagę jaki buczek jest zadowolony z 2023 r. Promuje swój TFI podkreślając że rok 2023 był bardzo dobry.
Powiem jeszcze raz , jak rynek idzie w górę „wszyscy” zarabiają.
Teraz trzeba czekać na zakończenie 2024 r. i trzeba będzie porównać te dwa wywiady.I wtedy to dopiero będzie ciekawe.
i jeszcze tu
https://www.youtube.com/watch?v=QieoGxBX8FU
wazne na koncu ile zarobil na pzestrzeni lat querkus agresywny
Wróciłem dopiero do domu , i zacząłem oglądać wywiad z Buczakiem i Borowskim.
Od dna w lutym 2029 WIG wzrósł o 220 % , a Querkus agresywny wzrósł o 250 %.
To jest żadna rewelacja . Zarobiły tyle samo , a jak byś policzył koszty zarządzania to by trzeba ten wynik bardzo zweryfikować na minus.
Jak rynek idzie do góry to teoretycznie po fakcie…podkreślam po fakcie wszyscy zarabiają ….nawet małpa w zoo.
W wolnym czasie dokończę oglądać ten wywiad , ale po prognozach Buczaka i Borowskiego na 2024 r. w dalszym ciągu uważam że nie mają zielonego pojęcia w jakim miejscu z punktu widzenia długoterminowego się znajdujemy.
Oczywiście nie dorastam im do pięt bo jeden ma bardzo dobry fundusz który zarabia miliony a drugi ma tytuł prof.
Mógłbym im buty czyścic.
Nie mogę tego na dzień dzisiejszy udowodnić , ale może z czasem będzie mi łatwiej przekona innych że ich dzisiejsze wypowiedzi as niewiele warte.
Asekurowanie się czarnymi łabędziami , Bedzie dla nich dobre jak faktycznie coś dziwnego z ich punktu widzenia się zdarzy.
To sobie obejrzyj w całości Buczek zakłada w miarę dobry pierwszy kwartał później zaczną się schody. Mówi o wielu niewiadomych wojna na Ukrainie ale i same wybory w USA to ogromna zagadka. Także Buczek też jest sceptyczny co do tego roku. A czy ma rację że ten kwartał będzie jeszcze dobry to się okaże może się pomylić o parę dni
To co on ma ci człowieku mowić .Ludzie wszyscy sprzedajcie bo idzie krach.Jak by tak wszyscy mówili jak ty to doprowadziło by do jakiejś totalnej paniki i nie wyjasnionych zdarzeń i haosu na świecie.To wtedy ty byś powiedział wreszcie tak mówią jak ja ?????
Nikt nie traktuje poważnie tego co piszę , wiec mogę swobodnie wyrażać swoja własna opinię.
Jak bym był np. Prezesem TFI to musiałbym tak manipulować swoimi wypowiedziami aby zachęcić ludzi do kupowania tego co sprzedaje.To jest proste.
A tak mogę swobodnie wyrażać swoja opinię, bo nikomu nie siedzę w kieszeni.
Zwróć uwagę w tym materiale który mi ostatnio mi podesłałeś z Buczakiem i Prof. Borowskim.
Buczak bardzo pewny siebie uśmiechnięty bo rynek idzie w górę i zachęca do kupna swoich funduszy,a Borowski jakby przestraszony , spanikowany że musi się wypowiadać na temat aktualnej sytuacji na rynku , a tak na dobra sprawę nie wie o co tam chodzi.Ale musi się wypowiedzieć bo pewno żyje z mediów.
Naprawdę jestem bardzo ciekaw jaką prognozę miał Buczak pod koniec 2021 , i pod koniec 2022.
Muszę to poszukać.
Nie do konca pana zrozumiałam. Pisze pan ,że zarabia nawet małpa w zoo.a pan od roku traci a przeciez giełda rosnie.To jak małmpa nawet zyskuje a pan traci?????? Myslałam ,ze pan jest jakims guru od rynków finansowych
Masz racje.Pisze że jak rynek rośnie to wszyscy zarabiają i małpa w zoo też.
Wszyscy od roku zarabiają a ja tracę.Chyba faktycznie coś jest nie tak.
Nigdy nie twierdziłem że jestem jaki guru.Na miano guru trzeba sobie zapracować i być bardzo poważanym i znanym autorytetem na giełdzie.
A kim ja jestem.Nic nie znaczącym samoukiem który dostrzegł tam coś na giełdzie , stworzył własnego bloga i próbuje przekazać to szerszej publice.
Jak się to sprawdzi to nie będę musiał nikomu nic udowadniać.
No tak z tego co czytałam co Pan sugerował parę wcześniejszych wpisów to faktycznie nie jest Pan guru finansjery przynajmniej w ostatnim roku. Ale zapewne przez te lata zgromadzić pan pokazany majątek z rynkow finansowych. No bo też trochę słabo rozumiem czemu pan stworzył ten blog. Czy po to by pana naśladować jak wielu to robi np tradera 21 ??? No ale teraz chyba słabo Panu idzie
Śmiejesz się z ich asekurowania czarnymi łabędziami.
A sam nie przewidziałeś wzrostu niemal 80proc od dna. I żadnego białego czy czarnego łabędzia nie było.
Tylko czysty trend.
To jak ta AT pokazuje co się stanie skoro bez wyciągania zaskórniaków już dawno byłbyś bankrutem na swoim rachunku maklerskim. Technicznie to zbankrutowałeś już 2-3 razy podczas tej kampanii.
Non stop jesteś zdziwiony, że rynek poszedł tak czy tak. A niby dzięki AT podobno wiesz co się wydarzy. Hm, chyba nie bardzo.
Ty słuchałeś tego dokładnie?????? .Querkus istnieje 16 lat wig od tego czasu zyskałł 64% a fundusz zarobil prawie 230 % po opłatach i prowizjach.Generalnie to co ten program wnosił przesłanie odniosłem kompletnie inne wrazenie niż ty tak jak byś wcale tego nie oglądał.Zinterpretowaleś po prostu po swojemu .A szkoda Andrzej jestes wielki tylko ty wiesz co sie dzieje i będzie się działo
Jeszcze nie oglądałem tego do końca bo nie miałem czasu.Myślę że jutro mi się uda i odniosę się do tego.
Odsłuchałem do końca ten wywiad.
Zarówno Buczek jak i Borowski zakładają dalszy wzrost indeksów na GPW.Szczególnie Borowski daje to wyraźnie do zrozumienia.
Potem Buczek na koniec wywiadu jakby tak przy okazji mówi że jego fundusz agresywny zarobił 220 % na przestrzeni 16 lat podczas gdy WIG w tym samym czasie wzrósł o ok. 60 %. Super…..nic tylko inwestować w ten fundusz na długie lata….każdy by tak powiedział.
Ale czy ktoś bierze pod uwagę fakt że Querkus ma takich rożnych funduszy kilkadziesiąt i z pośród tych kilkudziesięciu zawsze znajdzie się ten który pokazuje historycznie bardzo dobre rezultaty….z podkreśleniem historyczne wyniki bo nikt nie daje gwarancji że one się powtórzą…..to jest nic innego jak manipulacja inwestorami.Jakby stworzyli taki fundusz jak Buffet gdzie wkładasz swoje pieniądze nie mając pojęcia o giełdzie i co roku na tym zarabiasz to by było to.
A oni dają ci możliwość zainwestowania w kilkadziesiąt rożnych funduszy ,ale ryzyko całkowite to ty ponosisz.Zawsze się znajdzie taki który na przestrzeni lat dobrze zarabia.
To tak jakby było kilkudziesięciu zarządzających i zawsze znajdzie się taki który w wybranym czasie ma bardzo dobre wyniki.
Zwróć uwagę na to co powiedział Borowski.98% zarządzających przegrywa z rynkiem!!!!!!!!!!!!!!!!!
To są oficjalne dane.
Jaką więc masz szanse że trafisz na tego który zarządza twoimi pieniądzmi lepiej od rynku!!!!
2 % !!!!!!!!!!
Taka masz szanse na wygraną.
A te 2% to jest właśnie wykazanie przez Buczaka swojego dobrze zarządzanego funduszu od lat.
Ale nie masz żadnej gwarancji że to się powtórzy nawet w tym nowym roku.
Nawet jak ten fundusz w tym nowym roku będzie miał stratę , to będą mówili że trzeba czekać bo „zawsze” na przestrzeni ostatnich lat wyniki były dobre.A kto zarabia na tym że ty trzymasz pieniądze w funduszu !!!!!!!
Na pewno nie ty.
A kto w 100 % ryzykuje zainwestowane pieniądze!!!!!!
W 100 % ty!!!!!!!!!
No tak ty jestes samoukiem pracowałbyś u Buczka i jaką stopę zwrotu wypracowałbyś przez np te 16 lat jestem ciekaw.Z tego co pisezesz ,ze nie zarobiłeś złamanego grosza.A na temat samych biur maklerskich napiszę ci na pocztę bo nie chcę pisac publicznie jakie mają informacje z pierwszych rąk w co zainwestować.Takie środowisko ,które w tym siedzi od lat to ma kontakty w innych funduszach i wie wiele więcej co będzie grane.Sam miałeś kiedyś taki kontakt Ale o tym na poczcie
Tak jak wspomniałem 98% zarządców funduszy przegrywa z rynkiem.
To znaczy ze 2 % wygrywa.
Przez ostatnie 16 lat Querkus agresywny wypracował bardzo duży zysk w stosunku do WIG.
To jest to 2 % ze wszystkich funduszy które ma.
Być może za dwa lata poda że bardzo duży zysk wypracował Querkus short.I co wtedy jak ty będziesz wykupiony po uszy w Querkus agresywny.
Jaką masz szansę że akurat w tym czy przyszłym roku trafisz na taki fundusz.
Twoja szansa wynosi 2 %.
I nie licz na to że jak ulokujesz swoje pieniądze w Querkus agresywny na 10 lat to tez tyle zarobisz.
A te 98 % rynku to kto .Pewnie ulica dlatego gram na własny rachunek
Będzie jakieś podsumowanie miesiąca czy roku?
Tak , ale napisze to jutro bo dzisiaj wróciłem dopiero do domu.
https://dnarynkow.pl/jak-inwestowac-w-2024-roku-czeka-nas-dalsza-hossa-czy-przyjdzie-nowa-bessa/
https://blogi.bossa.pl/2024/01/02/test-na-inwestora/#more-32608
A jak ci się nie chce czytac to wklejam same nagłówki
1 BlackRock: Nadchodzi finansowa katastrofa. Larry Fink widzi kryzys na horyzoncie
2 S&P 500 nie osiągnie nowego ATH przez conajmniej kilka lat. Ostatnie wzrosty to “tykająca bomba”
3 Nadchodzi 20 – letnia bessa? Obym się mylił
4 To będzie największy krach w historii? Apokaliptyczna wizja
5 To on przewidział wielki kryzys finansowy. Teraz ostrzega przed kolejną bańką
6 Morgan Stanley: Fundusze hedgingowe czują krew. Odwracają pozycje i sprzedają akcje
7 Tłum znów tragicznie się myli’. Rynki czeka fatalny 2024 rok? Oto, co radzi Wells Fargo
8 Euforia na Wall Street. 'Wszyscy wiedzą, że to się źle skończy
9 Robert Kiyosaki wróży z kartonów i radzi działać szybko. Dane alternatywne i te klasy aktywów uchronią kapitał przed krachem?
10 Strateg JP Morgan: 'Indeksy stracą 20%. Czas się przygotować’
11 Nadchodzi naprawdę zły czas’. Inwersja na poziomach z 1928 i 1986 roku
12 Grantham: S&P500 spadnie o 30% lub 50%. 'Bitcoin to skomplikowane oszustwo’
13 Wielki krach na giełdach tej jesieni. Powtórzy się panika października z 1929 i 1987 roku? To tajemnicza data
14 Grantham: Idzie głęboka recesja, dekoniunktura i kryzys. 'Nie inwestujcie w USA, to bańka’. 'Wedrówka dinozaurów’ z Wall Street?
To tylko niektóre znalezione w sieci .Ale taką wizje zapewniasz ,ze tylko ty masz reszta nie wie co się dzieje.Oczywiście wszystko dowiemy się za jakiś czas
Ok. dziękuje . Postaram się wolnej chwili z tym zapoznać.
Śmieszne, że autor gada, że Goldman nie wie co robi ale jak widać do biznesu nie dokładają i rok po roku koszą kasę w segmencie equities.
Jedynie autor wie co się dzieje na rynku. Tylko szkoda, że na razie na giełdzie nie zarobił a siedzi tu wiele lat.
To jak nie posiadając prawka wyśmiewać kierowców F1 czy WRC, że jeżdżą wolno i kiepsko.
https://pl.beincrypto.com/wzrost-wszystkiego-krypto-katastrofa/
Też tak myślę.Tak sobie myślę że ta „hossa” od roku na akcjach i krypto to ma jakieś wspólne cechy.
Patrząc na to co się dzieje w ostatnich dniach , i biorąc pod uwagę mój punkt widzenia to co było dobre już się skończyło.
Są bardzo rożne opinie na rynku.Są uznani autorytecie którzy wieszcza dalsze wzrosty,są i tacy którzy piszą że wcale tak dobrze nie jest.
I tak na dobra sprawę nie wiadomo kto ma rację.
https://pl.investing.com/analysis/polskie-akcje-wsrod-najlepszych-na-swiecie-w-2023-roku-200278610
Dla mnie to jest mówienie o tym co było.
A to co było a nie jest nie pisze się w rejestr.
Tak jakby analityk zachęcał do inwestowania w polskie akcje , ale wcale tego nie powiedział.
Warto tez zwrócić uwagę dla kogo pracuje ten analityk.
I co powiedział ??? odgryzasz sie ,ze to on został analitykiem Buczka .Zrozumiałeś całą wypowiedz czy tylko przeczytałeś ze cały 23 był bardzo dobry ????
Wkleje ten cytat bo chyba czytasz po łebkach ::
Licząc na podtrzymanie dobrej passy przynajmniej w pierwszych miesiącach 2024, należy się jednak liczyć z tym, że o powtórkę ubiegłorocznych rezultatów może być niezwykle trudno. Taki przynajmniej wniosek płynie z powyższych zestawień. Nie zdarzyło się bowiem dotąd, by po roku w ścisłej czołówce rankingu, w kolejnym roku MSCI Poland również był wśród najlepszych rynków. Również stopy zwrotu były w kolejnym roku raczej rozczarowujące (-12,5% po 2017, +3,6% po 2012, +25% po 2004).
Co wyżej jest napisane.Człowieku nikt o zdrowych zmysłach nie napisze ci ze idzie załamanie sam wyżej napisałeś ,ze jak byś miał taki fundusz to też byś tak mówił .Więc czego oczekujesz od zarządzających Widma krachu tak ????
Też jestem sceptyczny do funduszy i gram sam dla siebie .Czy domokrążcy z tfi chodzą po domach i nakłaniają cię do kupna jakiegoś funduszu??/.Ktos kto pare lat temu zainwestował nawet w fundusz Buczka to jest na stracie czy na zysku.??
Ty wiesz co na rynku się dzieje i ile zarobiłes przez te 16 lat napisz tu czytającym ile byś zarobił ludziom w twoim funduszu bo te 230 % a u ciebie chyba duży minus
Although classically considered an opportunistic infection in immunocompromised patients 2, herpes esophagitis may also develop in healthy immunocompetent individuals, albeit as a rare and distinct typically self limited entity 3, 4 [url=https://fastpriligy.top/]priligy 30 mg[/url] Oswaldo SQuBPIMBpTpuaFdinr 6 17 2022