Są pewne poziomy na AT które wielokrotnie powtarzają się w notowaniach ….w krótkim czasie.
Uważam że nie dzieje się tak bez przyczyny.
Czy można z tego wyciągnąć jakieś wnioski….pewno tak.
Dla mnie obecnie to jest poziom 105 800.
Z czego on wynika….pisałem o tym już wcześniej. Ponieważ wykładanie kawy na ławę nic nie daje …nikt z was nie traktuje tego poważnie , pominę ten szczegół.
Jak ktoś będzie zainteresowany to sięgnie sobie do wcześniejszych postów.

Od lipca br. poziom ten był pokonywany 12 razy. Raz w dół potem do góry.
To nie jest przypadek. Coś tam wokół tego poziomu się dzieje.
Jestem przekonany że jak ostatecznie zostanie pokonany w dół to długo do tego poziomu nie wróci.
W dłuższym terminie być może będzie on wskaźnikiem do wyznaczenia dalszych spadków indeksu WIG …niezależnie od geopolityki i ilości dronów która przekroczy nasza granicę.
To jest tylko AT.
O prognozowanym poziomie spadku indeksu WIG tez pisałem wcześniej..ale kto tam by się przejmował moimi prognozami….przecież od 3 lat pisze bzdury.
Faktycznie od 3 lat byłem w czarnej dupie bo nie potrafiłem odnaleźć się w tym co kreślą nam indeksy. Ale prawda jest tez taka że nie zmieniłem poglądu że to co wszyscy widzą jako hossę od października 2022 , dla mnie nie jest hossą.
Teraz to co się dzieje na WIG od 2 miesięcy widzę bardzo wyraźnie ,opisałem to o wykonałem nawet oznaczenia zgodnie z wytycznymi Eliotta.
Nie robiłem tego od ok. 15 lat bo była to dla mnie metoda która nie sprawdzała mi się nigdy.
Ale teraz dojrzałem pewne zależności i wykonałem oznaczenia.
To że nikt inny tego tak nie widzi, nie za bardzo mnie interesuje , bo ja ani nikogo nie naśladuje , ani nie kopiuje.
Są tacy wśród was którzy uważają że to są kompletne bzdury ,ale ja to widzę zupełnie inaczej.
I to bardzo wyraźnie.
Na przestrzeni ostatnich 2 miesięcy na wykresie WIG czterokrotnie pokazała się fala płaska nieregularna ..i niech mnie ktoś przekona że nie mam racji …..to chętnie z nim podyskutuje.
Ale na odpowiednim poziomie ……bo powiedzenie w stylu chłopca w krótkich spodenkach z piaskownicy…..jesteś „gupi” i masz wszy……nie interesuje mnie.
Zycie samo jak zwykle wszystko zweryfikuje…..kto ma wszy, a kto ich nie ma 🙂
ps. co prawda WIG nie doszedł precyzyjnie do poziomu 108 000 pkt. zatrzymał się ok. 500 pkt poniżej , ale z samego rana we wtorek zdążyłem zmienić pozycje na 2 krótkie i oczekuje spadków\
ps.cd….powonieniem dodać że poziom 105 800 nie wynika z jakiegoś tam mojego widzi mi się tylko z AT a właściwie z mojego AT czyli płaskiej nieregularnej która rozpoczęła się 25.03 br. na poziomie 99 847 pkt.
Poziom 105 800 to nic innego jak koniec fali „B” która rozpoczęła się w dniu 7 kwietnia br.
Co prawda poziom ten został już dwunastokrotnie pokonany na przestrzeni ok 2 miesięcy , ale co jest bardzo ważne , jeśli oznaczyłem go prawidłowo to WIG następny ważny punkt zwrotny powinien mieć na poziomie ok.77 900. Tam powinien być koniec fali „C”. Ale jak to zawsze mówię …..ile są warte moje prognozy……..nic …….dopóki się nie sprawdzą…….a jak się sprawdzą?……tez nic ……bo mamy już ” po ptokach”…….??
Do tego daleka droga …ale jakiś horyzont inwestycyjny trzeba mieć.
Co jest bardzo ciekawe to jest to że od października 2022 nie zauważyłem na WIG żadnej fali płaskiej nieregularnej , dopiero teraz ostatnio jest ich aż za dużo.
To co się sprawdziło to te cztery które opisuje na WIG za ostanie 2 miesiące , i ta z 25.03.br. która jeszcze się nie sprawdziła .Ale im WIG będzie bardziej pogrążał się w spadkach ….będzie bardziej wiarygodna.
Puki co trzeba ostatecznie czekać aż pokona poziom 105 800 i będzie kontynuowała spadek…..nie zależnie od geopolityki.
Zwróciłem ostatnio uwagę na osoby które przeglądają mój blog.Są tacy którzy poświęcają mu 2 lub 3 minuty i mniej, ale są i tacy którym analiza lub czytanie tego co piszę zajmuje np. godzinę lub 2 i więcej,,,,ale są tacy np gość z Australii który poświecą czasami , 10 godzin i więcej..pozdrawiam 🙂 .Niestety nic nie komentuje.Czyta…….
Każdy na swój sposób.
Tak sobie myślę że być może giełda w punktach zwrotnych …lub w pobliżu tych punktów sama nie wie co ma zrobić i właśnie dlatego powstają takie fale płaskie nieregularne. W samej swojej strukturze zachowują się bardzo dziwnie..Za każdym razem punkty zwrotne są albo niżej albo wyżej poprzednich notowań. To są takie moje przemyślenia które dopiero teraz wpadły mi do głowy. Człowiek już tyle czasu jest związany z giełdą , a zawsze coś nowego potrafi w niej dostrzec…….Myślę że to dobrze.
A jak przebije w górę ten poziom to oznacza, że już tylko wzrosty i do 105.8k nigdy nie wroci?
Nie da się jednoznacznie powiedzieć co się stanie , ale sam poziom jest bardzo ciekawy , dla mnie szykuje się spadek
Sp500 w 2009 666 pkt dziś figurę 6666 to jest czy była bessa według admina
Przekręcasz fakty .Wcale nie uważam że od 2009 r. na SP500 była bessa.
Po tym co ostatnio pisałeś wiem że rozumiesz mój przekaz , ale nie zgadzasz się z nim .
Przyznam się że jestem zadowolony że mogę odpowiedzieć na twoje pytanie , bo dzięki temu ja mogę lepiej przedstawić swój punkt widzenia , i z drugiej strony będzie on być może bardziej czytelny dla ciebie i reszty.
Prawda jest taka że od 2009 na SP 500 mamy hossę.Nie potrafię jej zinterpretować i jednoznacznie określić co tam się dzieje i w jakim punkcie jesteśmy .Na szczycie , w połowie ,czy dopiero na początkowym etapie.
Rozsądek i logika wskazuje że na końcowym etapie.
Ale co innego widzę patrząc na DJI i WIG.
Tu widzę bardzo wyraźnie że w 2015 r. indeksy DJI i WIG się „rozjechały”.
DJI w 2015 powinien rozpocząć mocną „korektę” która powinna się zakończyć na poziomie ok. 500 pkt lub niżej , a rozpoczęła się hossa na DJI.
WIG w tym samy czasie zaczął „dryfować” i od tego czasu znajduje się w tzw. fali płaskiej nieregularnej A/B/C która powinna zakończyć się na poziomie 28 490 pkt.Opisuje to szczegółowo w blogu i wiem że rozumiesz to , ale się z tym nie zgadzasz.Jest wiadomą sprawą że nie musisz się ze mną zgadzać ..tak samo ja nie muszę się zgadzać z twoja opinią.Ale możemy sobie zawsze wyjaśnić swój punkt widzenia.a życie to samo zweryfikuje.
Co dokładnie dzieje się w tym samym czasie na DJI tzn. od 2015 r. nie wiem……..Nie potrafię tego odczytać z wykresu.Nie jestem jasnowidzem ….i wszystkiego nie rozumiem.
Ale jestem pewien że coś bardzo ważnego w geopolityce na świecie wtedy się wydarzyło .Byc może z czasem znajdę odpowiedz na to pytanie.
Ale to co zauważyłem na WIG ….jest dla mnie bardzo czytelne.
Zwróć uwagę że od 2015 r. złoto i srebro zaczęło mocno rosnąc i te wzrosty tak jakby zaczęły nabierać tempa.5 lat temu pisałem że złoto może wzrosnąć ok. 10 razy , a srebro dużo więcej.I zdania nie zmieniam do dzisiaj.W tym czasie wszyscy tzw. utytułowani experci od giełdy np. P. Kolany z bankier .pl pisali że złoto to jest relikt przeszłości i „najgorsza inwestycja na świecie”.
Dzisiaj oni „wszyscy” ustanawiają nowe rekordy na złocie.
Tytuł bloga „widmokrachu.pl” nie był przypadkowy.
To co się dzieje na rynku akcyjnym od 2015 jest bardzo dziwne< To ze nikt podobnie do mnie tego nie widzi nie przeszkadza mi w niczym. Zdążyłem się już przyzwyczaić że zawsze jestem po tej "niewłaściwej stronie ". To co pisze na tym blogu wynika tylko i wyłącznie z moich własnych przemyśleń , nie powielam obcych prognoz , ani ich nie kopiuje jako własne...np. Pewno dlatego nigdzie nie znajdziesz podobnego punktu widzenia z moim. Jak byłem ostatnio na konferencji Wall Street w Karpaczu w br.to nikt z prelegentów nie wspominał nawet o możliwości wystąpienia krachu na giełdzie.Wygląda na to że ci tzw. experci widza to samo co wszyscy.Jak rynek rośnie to jest hossa.Jak maleje jest bessa. Ale to wszystko nie jest takie proste, jakby się wydawało na pierwszy rzut oka. Od października 2022 pisze że "to nie jest hossa" , ale będę mógł to udowodnić dopiero wtedy gdy WIG spadnie poniżej swojego dołka z października 2022.Do tego czasu to są tylko moje prognozy. Zwróć uwagę że prognozuje to co się dzieje na giełdzie w skali makro tzn. np. 10 lat i więcej , jak i w skali mikro np. za ostanie 2 miesiące na WIG.Jedno drugiemu nie zaprzecza. Mam nadzieje że odpowiedziałem na twoje pytanie.
Ale czemu wig i djia miały isc po równo?
Przecież od 2010 jest olbrzymią kasa w nowych technologiach. Jakie mamy spółki w Polsce z tej branży? Poza tym u nas spółki w 90proc działają w kraju.
W usa masz spółki globalne które zarabiają wszędzie.
To jest w ogóle inna liga.
Zakładanie, że wig ma kopiować djia to jest przejazd totalnego braku zrozumienia ekonomii.
A karpaczu nikt nie gadal o krachu. I chyba jak widac mial rację. Bo Ty gadasz od lat a jedynym krachem to był covid. Gdzie po 2-3 mcach rynek już byl wyzej.
Wiec tak naprawdę od 2008 to prawdziwego krachu nie bylo. Jeśli ktoś od tego czasu pisal o nim to wyszedl jedynie na głupka. Jedyny co byl to 2020 i spowodowany przez czarnego łabędzia.
Taka prawda.
To, że sam o tym gadasz a inni nie to nie oznacza, że masz mieć rację. Tak samo możesz sobie pisać, że Polska kadra w piłce idzie na MS. I wyśmiewa że inni tego nie widzą. I ciągle problemy tłumaczyć, że zaraz będzie ok. I tak samo masz z rynkiem. Ubzdurałeś sobie krach. Dajesz jakieś kosmiczne poziomy docelowe jak djia 500 i tak tylko przedłużasz te męczarnie.
Nawet jak to spadnie mocniej to nie fortuny nie zrobisz. Już była bessa i właśnie przez bessa jesteś tak mocno w plecy bo napakowales shortow a potem rynek wywiózł. I z takim podejściem będzie znowu to samo.
Nie masz żadnego planu B, żadnej strategii. Tylko ten poziom docelowy na wig ponad 70proc nizej.
Na bessie zarabiają wytrawni gracze a nie przupqdkowi piewcy krachu. Powinieneś to juz dawno temu zrozumieć.
Ekonomia idzie w parze z rynkiem i analiza techniczną.Ale to nie są zależności wprost.
Nie mam zamiaru do niczego cie przekonywać ,Sam się przekonasz jak zobaczysz to na własne oczy.Innej opcji nie ma.
W 2020 to nie był krach tylko bardzo mocna turbulencja na rynku …nigdy wcześniej chyba czegoś takiego nie było, i dlatego jest takie trudne do identyfikacji.Podobne zjawiska były jak wybuchła wojna Ukrainie , i jak Tramp zniósł cła i w 1987 r. w USA. Opisywałem to w jednym z ostaniach wpisów jako własne przemyślenia.Wtedy zawsze notowania wracały do punktu wyjścia i nawet przewyższały go o ok. 30 %. Ale wydaje mi się że takie rzeczy dzieją się tylko na długoterminowej hossie .Stąd wzięło się powiedzenie „kupuj gdy leje się krew”. Ale czy będzie ono aktualne jaw wejdziemy w fazę bessy a może nawet krachu….tego nie wie nikt .
Ja mam wrażenie że to ogarnąłem i zrozumiałem ,opisuje to dokładnie w blogu , bo już wtedy zacząłem pisać.Po to go stworzyłem żeby archiwizować zarówno porażki jak i sukcesy.
Ale żeby to udowodnić to jeszcze daleka droga.
Jeśli na bessie zarabiają tylko wytrawni gracze ..no to zobaczymy co się będzie działo.
Future
Żeby być wiarygodnym to trzeba mieć to poparte wynikami.U ciebie niestety brak.A mówienie że teraz to już na pewno to mnie nie przekonuje 500 pkt na Dji nie zmaterializuje się nigdy!!!!!!!
Przytaczasz Kolanego odnośnie złota a on zawsze ale to zawsze i jest wiele artykułów pisał by inwestować w złoto.To tak jak ktoś mówi że wyrywa z kontekstu słowo i ty raz wyczytałem że to relikt przeszłości.Ja ci mogę przytoczyć jego 10 wypowiedzi przed tym reliktem przeszłości
Ale niestety już tego nie przytaczasz bo to niby ty jeden powiedziałeś że złoto będzie rosło.
To że mówisz o spadkach to jedno a życie zweryfikowało cię błyskawicznie .Gdy w strzeliłeś się w bessę 21-22 już pisałeś o krachu a to co zarobiłeś straciłeś.Kto cię by posłuchał i grał większą kasą straciłby wszystko. Fala C miała się zacząć od 66 tys a doszło do 112 tys .Aż tak skrajnie pomylić się nie można dlatego jesteś kompletnie niewiarygodny.
I ciągle mówienie że od 2022 to wciąż bessa to aż mnie mdli ,gdyż na tej bessie powinieneś być zarobiony po pachy
Wygląda na to że niby rozumiesz o czym pisze , a jednak nie rozumiesz.Ale ja nie mam zamiaru ciebie przekonywać do czegokolwiek.
Przeczytaj sobie mój wpis „dramat” z 13.03.2023 .Tam P. Kolany pisze swój komentarz na temat złota.Zacytowałem dokładnie jego wpis.Szkoda że nie zrobiłem linka….bo dzisiaj już nie mogę znaleźć tego wpisu.
I tyle w tym temacie.
Masz racje że prognozy powinny być poparte wynikami.Ale nie da się prognozować wstecz.Można jedynie analizować coś po fakcie.Ale takie analizy mnie nie insertują,Tym się zajmują nasi analitycy.I pewno dlatego nikt nie przedstawia swojego portfela bo po krótkim czasie by się okazało że są niewiarygodni.
Ja przedstawiam swój portfel i nic nie ukrywam.A czy ktoś ma do tego zaufanie i rozumie to o czym pisze ….zależy już tylko od czytelnika.
Ty będziesz musiał poczekać aż będę „wiarygodny”.
Chłopie rozpocząłem ci dokładnie o czym piszesz od paru lat. Przyznała mi rację że w końcu ktoś cię zrozumiał. Ale co z tego miało wyniknąć że miałem zrobić to co ty tylko 10 razy kapitału wrzucić ??? Przecież bym nie miał już nic.
Jaka strategię miałem zrealizować by cię już definitywnie zrozumieć .??? Kupić short na mwig 40 w 2022 roku??? Przecież ten indeks 3000 tys pkt doszedł do 8500 i ile ja bym wtedy zarobił no już nie tylko ręce ale i nogi opadają. Czy ja na tej bessie jak to mówisz bym zarobił.??? Na początku 2023 kupiłem akcje 3 spółek mam duży plus . I teraz mi powiedz ile bym miał kapitału na short od początku 2023 .Czy jesteś w stanie mi odpowiedzieć jak bym kupił załóżmy 50 kontraktów??
I błagam tylko nie pisz mi że zaraz mi się sufit zarwie i wszystko stracę gdyż już znam te twoje teksty
Przecież pisze wyraźnie że od października 2022 błędnie oceniałem to co się dzieje na giełdzie.jesli oceniasz kogoś po wynikach ,to robisz to fakcie ,bo może się okazać że te dobre wyniki to już przeszłość …ale to jest twój wybór na jakiej podstawie oceniasz kogoś .jeśli ktoś miał dobre wyniki za np. Ostatni rok czy np. 2 lata ..to nie masz żadnych gwarancji że to się powtórzy ….mam nadzieję że mnie rozumiesz …dla ciebie jest mało istotny tok rozumowania ,tylko wyniki z przeszłości
No ale piszesz że nikt cię nie rozumie. Blog istnieje chyba po to że coś wiesz i chcesz się tym podzielić bo nadchodzi krach i wszyscy wszystko stracą.
No to ja cię już kompletnie nie rozumiem
To powiedz mi w końcu tak kawa na ławę co w 2020 roku powinienem zrobić by zarobić na giełdzie.
??? Przecież wiesz dokładnie że jak bym kupił kontrakty na spadek np za 100 tys to albo żeby przetrwać dokładał mnóstwo kasy by utrzymać pozycję. Ty grasz jedna lub dwoma , krótkimi więc dolkadasz ciągle ale bardzo mało i wciąż możesz prowadzić tego bloga i wszystko stracić
Jeszcze zapomniałem dodać że 2 spółki z 3 już sprzedałem. Mam dużo zasób gotówki czy już mam w całości zapakować się w short. Jaka pewność że już teraz będzie inaczej.
Wróć do swoich wcześniejszych wpisów nawet od 2022 co post to jesteś pewny o spadkach a WIG i tak piął się w górę. A to że stale i wciąż obowiązuje korekta abc to już zupełnie mnie przeraża bo nie ma takiej formacji. Stworzyłeś ja sobie w swoim umyśle by dalej tu trwac
Jedyna rzecz jaka będzie mogła ciebie przekonać do mojej prognozy to stan mojego konta.
Tylko to się liczy.
Więc będziesz musiał trochę poczekać.
No i ewentualnie jak WIG spadnie o 20 % od aktualnego ATH i nasi analitycy ogłoszą że weszliśmy w bessę.
Nikt nie wie co sie dzieje na rynku tylko ty.Przecież piszesz to od dawna .Mam zasób gotówki do wydania co mam kupić by sufit mi nie zarwał się na głowę.??? Jak sam piszesz jest masa niewiarygodnych wieszczy na facebooku i w internecie tylko ty masz swietne rozeznanie o AT.
5 lat prowadzenia bloga i zero zarobku czy teraz już wchodzic za całość na short ?????
Sam sobie odpowiedz.Jak inwestuje i jakie mam przemyślenia dobrze wiesz..opisuje je na bieżąco.
Jakiś czas temu pisałeś że wszystkie akcje są przewartościowane. Mnie się udało znaleźć takie , które nie były choć powiem szczerze ciężko było trafić takie co nie rosły. Ale teraz tak mam gotówkę ze sprzedaży dość pokaźną z dwóch spółek.
Pytam się raz jeszcze co mam zrobić zbta gotówka by zarobić kolejne dobre pieniądze by sufit mi na łeb nie zleciał .
Tylko boję się podjąć decyzji bo od początku bloga masz tylko straty . Czy już teraz jesteś pewny by kupić short za wszystko???
Kup trochę złota i srebra z perspektywą na kilka lat.To jest bardzo dobra rada.Sam tak robię.Nic innego co sam nie robię bym tobie nie zaproponował.
Jak będziesz chciał coś zainwestować to poczekaj aż coś się sprawdzi z tego co pisze .Proponuje poziom dla WIG poziom ok. 80 000.
Wtedy będziesz bardziej przekonany że to co pisze i prognozuje ma sens.
Możesz tez tak dla próby wejść w kontrakty i zająć krótką pozycje na np.WIG40 , tak ja to robię.Ale to jest bardzo ryzykowna inwestycja.Maksymalnie 1 kontrakt.
Depozyt to ok. 4000 zł.Ale włóż drugie tyle na zabezpieczenie gdyby coś poszło nie tak.Jeśli te np. ok. 8000 tyś zł możesz w najgorszym wypadku stracić ….to tak zrób.Jak nie możesz podjąć takiego ryzyka …to zrezygnuj.Są tacy którzy inwestują dużo w akcje , ale panicznie się boją grać na kontraktach.
Przetestuj ten sposób przez np. 1 miesiąc i sam zobaczysz jak się w tym czujesz.
Inwestowanie w akcje odłóż na pewien czas …tak jak pisałem do poziomu aż WIG osiągnie poziom ok. 80 000 pkt.
ps. Ja nigdy nie kupuje ani short ani long za wszystko……nigdy.
To że obecnie mam 2 krótkie wynika tylko i wyłącznie z poziomu ryzyka i bezpieczeństwa .Jak zarobie z tego co mam będę reinwestował.Dopiero wtedy.
No wiedziałem co odpiszesz . Zagraj jedna lub dwoma kontraktami. Człowieku ja jestem poważnym inwestorem a nie dzieckiem co dostał parę groszy na rowerek. Widać że kompletnie nie wierzysz co piszesz i na AT nie masz pojęcia co inaczej byś grał. No niestety boisz się kolejny raz zarwania na łeb sufitu a straszysz innych.. Tkwisz z tym blogiem by co udowodnić że nadal jesteś golodupcem bez perspektyw . Ale pouczać innych potrafisz.
To było pytanie retoryczne
Możesz postawić wszystko na jedna kartę.
Twój wybór.
Mówisz że jesteś poważnym inwestorem?To nie trać czasu na rozmowy z niepoważnym amatorem.
No i inwestuj poważnie.
ps. no muszę powiedzieć że zaskoczyłeś mnie….ale ja tez bardzo lubię zadawać pytania …jak znam odpowiedz 🙂
Kiedyś dawno temu 2-3 lata wstecz jakąś dziewczyna pytała się tu admina co ma zrobić z gotówką. Odparł broń boże dotykać akcji bo straci kazał czekać . Ewentualnie mały short . No niestety totalne pudło i ty piszesz że wszystko zweryfikuje czas. Ten czas weryfikuje cię non stop. Obserwatorowi każesz brać short od 80 kilo czyli 25% niżej od tych poziomów. Czyli co jesteś pewny że tam spadnie i ma mu przelecieć koło nosa taki zarobek ???.
Admin ty kompletnie nie wiesz gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy grasz drobnica wyjętą że świnki skarbonki i pisać że ciągle żyjesz.
Normalnie tragedia
Jak czytałeś uważnie co piszę od października 2022 to powinieneś wiedzieć że się pomyliłem co do tego wzrostu , bo go nie przewidzialem, opisuje to bardzo wyraźnie ,powinieneś w takim razie posłuchać kogoś kto kupował w październiku 2022 i może się wykazać dobrymi zyskami ,??..on na pewno dobrze ci podpowie co się będzie działo w najbliższej i dalszej przyszłości ..
Decyzja należy do ciebie …jesteś doświadczonym inwestorem i na pewno podejmiesz dobrą decyzję…nie znam ciebie i nie wiem jaki poziom ryzyka inwestycyjnego jaki możesz ponieść dlatego tak ci zaproponowałem ..nigdy więcej nikomu nie będę podpowiadał bo to nie ma sensu , znasz moja prognozę jaką pozycję zajmuje i co prognozuje więc sam możesz zdecydowab
C co będzie dla ciebie najlepsze …możesz zajac np. 10 pozycji krótkich lub 20 lub 50 jak sobie wolisz ..twoje pieniądze i twoje ryzyko
To do czego stworzyłeś ten blog by co naśladować cię.???. Od października 22 się pomyliłeś ale to piszesz teraz . Bo każdy post od tego 22 roku jest o tym że zaraz nastąpi odwrót i wszystkim się sufit na głowę zarwie . Podkreślam każdy temat od października 22 jest że jesteśmy na etapie spadkowej fali C. To co mówili inni negowales że nie wiedzą co się dzieje na rynku patrz Jagodziński. Teraz znów każdy post że idzie krach i wszystkim się sufitu pospadają bo nie wiedzą nic o giełdzie.
Bloga stworzyłem bo chciałem się z wami podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat tego jak oceniam aktualną sytuację na giełdzie.Od października 2022 byłem w błędzie bo nie spodziewałem się tych wzrostów którzy wszyscy widzą jako hossę .Ja się z tym nie zgadzam ,ale żeby to udowodnić , to WIG musi spaść poniżej dołka z października 2022.Do tego czasu to jest tylko moja prognoza i wszyscy wieszcze którzy mówią o hossie „mają rację „.czas to wszystko zweryfikuje.Kazdy moze znaleźć swojego doradcę który przewidział hossę od października 2022…tylko kto wam zagwarantuje że przez najbliższe np. 2 lata znowu będą nic rację ,????
Nie tak 3 lata temu pisałeś że są w błędzie 2 lata temu również rok temu nie wiedzą co się dzieje na rynku. Tak jak i teraz wiesz tylko ty.
To tak jakby rzucać do kosza 20 razy i za ostatnim razem trafić i powiedzieć patrzcie jak super zucam do kosza.
Generalnie nic się nie sprawdziło a czy się sprawdzi to tak jak ostatnie 3 lata co post to zaraz się odwróci
Już sam poziom 28 kilo jest nierealny a od tego dopiero ma jeszcze spaść w odchlan to już całkiem ci się pomieszało z tą kartką i olowkiem
Myślę że większość tak uważa że 28000 jest nierealne ..a to znaczy że może się sprawdzić …bo większość nigdy nie ma racji
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zloto-zaskoczylo-analitykow-7733897.html
https://www.youtube.com/watch?v=N8huWl-uCI0
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zloto-najdrozsze-od-blisko-trzech-miesiecy-7497948.html
https://www.youtube.com/watch?v=ngjk1ECEma8
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Krzyz-smierci-na-rynku-zlota-7599231.html
to tylko niektóre wypowiedzi kolanego ,który zawsze wspierał złoty kruszec jako dywersyfikacja
Ok to znajdź mi ta wypowiedź …podałem dokładnie datę wypowiedzi i było to publikowane na bankiet.pl …ja nie mogę tego znaleźć ….
O admin usunął 5 postów ciekawe czemu?
Czemu usunapes 5 postow
Czemu usunales 5 postów. Nie wiesz co odpisać jak mam zasób gotówki po sprzedaży akcji bo wiesz że wtopie jak ty wtapiasz od 32 lat
Sory , przez pomyłkę …nie wiem jak się to stało…..nic nie usuwam …nawet jak ktoś pisze niepochlebne komentarze na mój temat…każdy sam sobie daje świadectwo o sobie.
Dobrze że się upomniałeś.Mam bardzo dużo spamu i czasami coś mi tam umknie.
Ciągle brak ostatniego posta
Nie potrafię go znaleźć.
W linku PR2
Ten wykres jest zbyt niedokładny żeby można było na nim przeprowadzać analizy.
Masz zdecydowanie racje zmienię. A ty tkwij w tej urojonej korekcie płaskiej nieregularnej. Jeszcze tylko narysuj do tego wykresu 500 pkt na Didzeju .
Świat się zmienia technologia idzie do przodu a tu admin sugeruje że mamy na drzewa wracac
Przeczytałem ok. 25 książek na temat analizy technicznej ……ze zrozumieniem.Ty 1 lub 2 tak jak pisałeś.
To że obecnie stosuje własną metodę opartą na korekcie płaskiej nieregularnej wynika tylko i wyłącznie z mojego wyboru , a nie z braku wiedzy.
Uważasz że korekta płaska nieregularna nie daje żadnej bessy lub krachu ….jak by to nazwać.
Ale właśnie na podstawie tej metody wyznaczyłem poziom 28 490 dla WIG ….to jest spadek ok. 70 % .Możesz go sobie nazwac jak chcesz …korektą, bessą lub krachem.
Oceniasz rynek na podstawie tego co widzisz pod nogami…co się dzieje dzisiaj …..,ja oceniam na podstawie tego co widzę na wykresie….i nie zastanawiam się nad przyczyną spadku czy wzrostu….tylko i wyłącznie analiza techniczna…jaka będzie przyczyna tego czy owego ….na to dadzą nam odpowiedz nasi „analitycy”……oczywiście po fakcie …. a ile tego typu oceny są warte sam musisz ocenić.
Ja nie przeczytałem żadnej książki o AT do końca.
Działam wg swoich analiz, w sumie opieram się na prostych strategiach AT.
W 2006 grałem 1-2 kontraktami na sam początek. Po 3 latach już przerzucałem po 20-40 sztuk na raz.
I gram tak dalej.
W międzyczasie wypłaciłem wiele razy spore sumy. Kupiłem mieszkanie, gram dalej.
I mam gdzieś uznawanie czy miałem rację czy nie. Ja tu jestem aby zarabiać.
I zawsze sobie ustawiam strategię. Jak idzie po myśli to wychodzę. Ty sobie ubzdurałeś krach wiele lat temu i tkwisz w tym bez żadnej zmiany podejścia. I dlatego nadal obracasz kasą jak student na dorobku. Mimo obecności na rynku od ponad 30 lat. Weź sobie na chłodno to przemyśl.
I oczywiście hossa w USA od 155 lat zakończy się teraz, akurat za twojego życia. Bo narysowałeś ABC.
Nie znasz się na AT, nie umiesz jej używać. Więc nie rób z siebie speca. Ja zarabiam korzystając z AT i nigdy nikomu nie powiedziałem,. że się dobrze na tym znam. AT to taka teoria i praktyka wymieszana. Większość zna tylko teorię. A to na rynku nic nie pomaga.
Wyznaczyłeś 28490 i co z tego wynika? NIC! Dosłownie nic. Są pewnie tacy co wyznaczyli 250k.
Te długoterminowe prognozy to niemal wszystkie trafiają do kosza. Twoja powinna trafić już dawno temu gdy rynek 75-80k przebijał. Ale siedzisz w S dalej i wielkie opisy tego co się tu stanie jak w końcu spadnie.
Roczne PITy to jest dowód na to czy ktoś ogarnia rynek czy nie. Można mieć gorszy rok czy dwa. Ale jak ktoś gra latami i nic nie zarobił to sorry, rynek nie jest miejscem dla niego. Tak jak piekarz co latami dobrego chleba nie upiekł to powinien sobie dać spokój. A nie wmawiać innym, że zaraz upiecze a konkurencja będzie się mogła zawijać.
Czas poświęcony na analizę rynku masz olbrzymi. Ja grając pozycjami po 40 kontraktów nawet 20proc czasu co ty nie poświecam na analizy i gdybanie.
Trzymaj się tego co daje zarobek. Srebro i złoto. A nie mydlenie oczu, że wykryłeś krach i na nim kiedyś zarobisz.
Niech każdy robi swoje
Dziękuję za podpowiedź , ale zostanę przy swoim przewidziałem krach i wiem że będzie ,ty masz swoją metodę krótkoterminowa ,niezależnie co się dzieje długoterminowo na rynku i dobrze ..życzę powodzenia
A co to jest twoje mikro chyba to co jest dzisiaj. I nie pisz że krach przewidujez od 2015 tak naprawdę już Komarowi mówiłeś o załamaniu. Dziś to już ponad 30 lat. Wszyscy analitycy się mylą tylko ty jesteś na powierzchni bo wszystko przewidziales.
Wróć do swoich wszystkich tematów każdy mówi o odwrocie . Tak naprawdę czy komuś ten blog pomógł w zarabianiu na akcjach kompletnie nikomu.
A złota co nie analizujesz rosnie
To pięknie będziesz milionerem po 40 latach . Za wczasu już gratuluję gdyż twoje słowo jest droższe od pieniedzy
Pożyjemy zobaczymy , nie jest tak źle jak tobie się wydaje , jak się zaczną spadki sam to oceniasz..nigdy nie zawadzi jak głupi mądremu doradzi
Ja teraz śpię na gotówce i czekam na rynkowa okazje . Mnie się nie spieszy . Czekam gdyż boję się żeby mi się sufit nie zarwał. Tyle tylko ty pod gruzami leżysz ponad 30 lat
Śpij spokojnie , ale uważaj żebyś nie zasnoł…bo przegapisz okazję inwestycyjna 🤣🤣🤣
Sam przegapiłeś okazję. Wtopiłeś jakieś 30k na kontraktach. Gdy inni zarabiali posiadając akcje
A teraz inni będą tracić a ja będę zarabiać ,😃
Policz sobie ile to musi spaść abys na zero wyszedl. O jakim zarabianiu tu w ogóle mowa?
Spokojna głowa , za miesiąc lub dwa odrobię straty ..ja to widzę …ale ty widzisz co innego ….a mnie to w niczym nie przeszkadza
Masz rację już kupiłem znów nowe dwie społeczność AT mi wyszło że jest szansa zarobku 20-30%
Nie rozumiem co to znaczy dwie społeczności
Spoleczki. A czy będziesz zarabiał to się okaże ale zapewne jak zwykle