Nie jestem jasnowidzem

Nie jestem jasnowidzem i nie lubię wykonywać oznaczeń wg Eliotta , bo tak naprawdę dopiero po zakończeniu można prawidłowo wykonać oznaczenia ….jeśli w ogóle one będą prawidłowe.

Moje ostanie oznaczenia tzw. piątki na WIG niestety uległy weryfikacji.

To co teraz widzimy to wydłużenie tzw. fali piątej w której po drodze ukształtowała się fala pędząca. Cała reszta oznaczeń tzn. fala 1,2,3,4 pozostaje bez zmian.

Dlaczego tak się stało że mój poziom docelowy dla WIG 116 360 został pokonany a w jego miejsce powstał tzw. fala pędząca …….nie wiem.

Zauważyłem coś na DJI .

Obecny dzisiejszy poziom ok. 49 000 może być szczytem fali „B”.

To wiązałoby się z możliwością załamania wzrostów od kwietnia 2025 i można by oznaczyć to jako fale płaska nieregularna A/B/C.

Czy się sprawdzi zobaczymy.

Jakby sobie to nie tłumaczyć to taki wzrost naszej giełdy na pewno nie jest podyktowany dobrym stanem gospodarki 🙂 🙂 🙂

Podobno śmiertelnie chory pacjent tuz przed śmiercią nagle czuje się zdecydowanie lepiej……czyżby miało to dotyczyć też rynków giełdowych?????

Na kontraktach utrzymuje pozycje krótką, nic nie zmieniam …..pomimo takich kolosalnych wzrostów jednodniowych

Ten post ma 50 komentarzy

  1. Michal

    Czyli standard. Tak jak kolejne szczyty tak teraz kolejne pudlo. Wiec co robisz?
    Rysujesz kolejny wykres ABC i teraz juz na pewno rynek się załamie.
    Pytanie czy kiedys to odpuścisz?
    Bo wig moze I 200k zrobic a ty pewnie nadal będzie straszyć 28k na wig.

    1. admin

      Dla ciebie nowe ATH to potwierdzenie hossy ….do nieba ….ja próbuję znaleźć odpowiedź na to co się dzieje na rynku …tym się różnimy😄

      1. Sławek

        Hossa nigdy nie idzie do nieba. W końcu nastąpi stop ale choć trochę to trzeba wykorzystać. Jeżeli to jest bessa i fala B czemu tego nie wykorzystałeś. Jak ja opisałem didżeja w roku 2000- 2009 i falę nieregularna to wychodzi ze co wszyscy przez 9 lat byli na short i zarabiali . No chyba nie . Do 2007 trzeba było być na long.
        A co do gospodarki to co przecież najszybciej w unii się rozwijamy . Wzrost PKB 3,5 % to jest zwijanie gospodarki.
        Człowieku pomysł troche

        1. admin

          Na rynku nie zawsze wzrost PKB czy inne wskaźniki prognozują kierunek rynku.
          Ale Puki co trudno to wykazać bo rynek rośnie ……nie wiadomo czemu???

      2. Michał

        Tym się różnimy, że ty z fusów wróżysz i wszystko negujesz. A ja wykorzystuję rynek aby zarabiać.

        1. admin

          Każdy ma swoje fusy.To dobrze że wykorzystujesz rynek do zarabiania.Niewiele osób to potrafi.
          Ja staram się przewidziec co się będzie działo na rynku , i w ten sposób inwestuje.
          Puki co moja strategia nie do końca się sprawdza.
          Rynek metali kolorowych zachowuje się zgodnie z moja prognozą długoterminową.Z rynkiem akcyjnym mam duże problemy.Ale może to jest kwestia czasu.

    1. admin

      No to nad czym ty się zastanawiasz ..dołącz do szeregu i będziesz wielki 😄😄😄😄..czytaj komentarze po fakcie a zostaniesz prędko milionerem 😂😂😂😂😂😂

  2. Nowy

    A ty czytasz przed faktem w trakcie i po fakcie i jakie wnioski wyciągnąłeś i i ile na tym zarobileś.i tylko nie pisz że teraz już na pewno bo aż mnie mdli

    1. admin

      Wzoruj się na tych co już zarobili, nie zawracaj sobie moimi prognozami głowy

      1. Nowy

        No własnie szkoda że cię nie posłuchałem dziś bym lezał na karaibach .ale zawsze mam jeszcze szanse kupie 50 krótkich na mwig jutro i w lato będę lezal na Malediwach.mój ty najlepszy analityku na giełdach.
        Dobra koncze z tą farsą .Człowieku jak coś bierzesz to bierz pół.Bo za mocne to dla ciebie

        1. admin

          Nie wiem dlaczego tracisz czas na czytanie mojego bloga.

  3. Tomek

    Na początku pisałeś tak: W moim ostatnim poście z 2 listopada 2021 prognozowałem że jak DJ dojdzie do poziomu 36 307 pkt. to będzie to poziom zwrotny na rynku.

    W dniu 5 listopada DJ zamknął się na poziomie 36 328 pkt. różnica pomiędzy moją prognozą 36 307 pkt . z zamknięciem w dn. 5 listopada wynosi 0,05 %.
    Od tamtej pory pomyliłeś się ze 100x. Ale dalej Ty wiesz najlepiej 🤣

  4. Admin222

    A co to za różnica np na Wig 66 tys a 122 tys żadna no powiedzmy minimalna. Ale tylko AT jakieś esy floresy wokół rynku mnie nie interesują.
    Widać chłopie ze AT masz w jednym paluszku. Ale słuchajcie innych to wyjdziecie jak Zabłocki na mydle

    1. admin

      Właśnie na tym polega sztuka że słuchać możesz kogo chcesz , ale to ty podejmujesz decyzję ..na podstawie tego tego co przeczytasz …i jak to rozumiesz ..są tacy co bardzo dużo oglądają tv i na jej podstawie idą głosować …każdy słucha kogo chce …ty też ..
      Więc się zastanów po co tutaj piszesz i komentujesz …skoro uważasz że się na niczym nie znam …a może ty nic z tego nie rozumiesz ….może należysz do tych co w czasie pandemii dali się wszczepić jak bezmyślne stworzenia …bo tak podawała tv …sam sobie wybierasz przewodnika w swoim życiu ….zmień blog …bo tracisz czas …chyba że sprawia ci przyjemność kopanie leżącego …na to nie mam wpływu …ale ja nie jestem leżący …tylko ty nic z tego nie rozumiesz o czym pisze

      1. Rudy

        Admin a nie myślałeś by zająć się wypadaniem bydła. Może w tym byś się sprawdził bo o giełdzie nie masz nawet podstawowej wiedzy

  5. Admin222

    Ale co tu rozumieć . Prowadzisz bloga . Grasz tylko na kontraktach akcje cię nie interesują
    I tylko nagłówki nie jestem jasnowidzem albo teraz jestem na long lub na short I teraz powiedz mi co z tego wynika co mam z tego nzrozumiec Jaki byłby stan moich oszczędności jakbym słuchał ciebie Wszystko tak wytłumaczysz albo fałszywym wybiciem lub nie spodziewałeś się takiej korekty.. Znasz się na AT jak nikt inny tak reszta to ciemniaki, które nie wiedzą nic. Jak będę ciebie słuchał to będę zarobiony a jak ich to tylko teraz jestem zarobiony bo zaraz wszystko stracę. To jest twój przekaz od 2020 roku. To że masz same straty to z tego nic nie wynika a ci co mają zyski wszystko stracą. Już ponoć Zenona Komara uświadomiła że idzie krach wszystkich krachów a to już z bagatela ponad 30 lat. Ale to ty tylko wiesz co się dzieje na rynku . Żal pl.

    1. admin

      Ja nie twierdzę że cała reszta to ciemniaki ,tylko że jeśli ja mam rację to ta tzw. większość expertow nie ma zielonego pojęcia co się dzieje na giełdzie …ale są i tacy którzy na obecną chwilę zarabiają …i to nieźle

  6. Nowy

    Krach się rozpoczął

    Post author:admin
    Post published:20 lipca 2021
    Post category:Uncategorized
    Post comments:0 Komentarzy

    Minął rok od mojej ostatniej wizyty na utworzonym blogu.

    To co się stało przez ten ostatni rok spowodowało że „chwilowo” straciłem kontrole nad tym co się dzieje na giełdzie ,zarówno na naszym rynku GPW w Warszawie jak i na rynkach światowych. Zapadłem w tzw. śpiączkę inwestycyjną bo nie mogłem znaleźć odpowiedzi na to co się dzieje z rynkiem .Broniłem cały czas krótkiej pozycji na kontraktach terminowych w nadziei że rynek się załamie i będzie spadał. Nie potrafiłem pozbierać myśli żeby coś sensownego napisać na blogu …bo nie wiedziałem co ????.

    Ok. grudnia 2020 wycofałem się z giełdy ponosząc niestety duże straty

    Wbrew moim oczekiwaniom rynek WIG po ustanowieniu dna w dn. 12.03.2020 r. cały czas rósł i kontynuował zwyżkę ..Dopiero w maju tego roku znalazłem odpowiedz na to co się stało .A stała się rzecz nieprawdopodobna która ponownie pozwoliła mi bardziej poznać giełdę.

    Co się stało ????

    Na FB znalazłem takie zdjęcie.

    I zrozumiałem że giełda jest jak stado dzikich koni bo rządzą nią emocje ,ale ma tez swoje fundamenty. Spłoszone stado dzikich koni zawsze wraca do swojego punktu wyjścia

    Ale do rzeczy. Na poniższym rysunku z marca 2020 zaznaczyłem pewną bardzo ciekawą formacje- pięcioletnią fale korekcyjna – fale płaską rozszerzoną

    Wysłałem tą prognozę w listopadzie 2019 do jednego z Prezesów TFI z którym od dłuższego czasu koresponduje .W swojej prognozie która nazwałem Widmo krachu XXXIV z dn. 1 listopada 2019 zamieściłem rys. 2a Prognoza WIG gdzie zaznaczyłem że WIG „w najbliższym czasie „ ( z tym czasem to zawsze mam największe problemy ) nieznacznie przekroczy poziom 67 529 pkt ( szczyt z dn. 23 stycznia 2018 ), po czym rozpocznie się krach i w „ najbliższym” czasie WIG spadnie do poziomu 28 490 pkt.
    Czekałem na ten moment zajmując w tym czasie długą pozycje na kontraktach bo wtedy dopełniła by się formacja korekcyjna trójka płaska rozszerzona zaznaczona na wspomnianym rys nr. 2 a Indeks WIG.
    Początek formacji był 3.05.2015 roku i miała się zakończyć nieznacznym przekroczeniem poziomu WIG 67 529 pkt .Tak się nie stało bo indeks WIG od marca 2020 zamiast rosnąć zaczął gwałtownie spadać jak rozpoczęła się pandemia. Był to dla mnie szok bo „wiedziałem” że indeks WIG „powinien” zakończyć tą pięcioletnią formacje na poziomie minimalnie wyższym niż 67 529 pkt.
    Spotkałem się już na naszej giełdzie z takimi formacjami i zawsze precyzyjnie się sprawdzały.
    Broniłem swojej pozycji na kontraktach i straciłem nie tylko to co zainwestowałem ale dużo więcej..
    W międzyczasie założyłem swojego bloga „ Widmokrachu.pl” na którym chciałem się dzielić swoimi spostrzeżeniami ale po tej stracie ale zapadłem w tzw. śpiączkę inwestycyjną …wyszedłem z giełdy i nie potrafiłem nic sensownego napisać co by się tyczyło inwestowania .
    W maju tego roku ponownie uwierzyłem w siebie i zrozumiałem że poziom o którym pisałem w listopadzie 2019 ( 67 529 pkt. ) ,jest realny do osiągnięcia.
    Jak to zrozumieć co się stało !!!!!!!!
    Dotarła do mnie jedna genialna myśl że fala płaska rozszerzona o której pisałem i która rozpoczęła się 3.05.2015 właśnie się dopełniła ( w dn.24,25,28.06.2021 ). Trwała nie pięć a sześć lat i dotarła dokładnie do tego miejsca które prognozowałem w listopadzie 2019 roku.

    Potem zacznie rosnąć przez pewien okres czasu. Mam bardzo precyzyjnie wyliczone te punkty zwrotne ale poczekam aż WIG spadnie do poziomu 28 490 pkt . i będę kontynuował swoja prognozę.

    Każdy dzień kiedy indeks WIG będzie spadał będzie potwierdzeniem mojej prognozy. Jeśli dotrze do poziomu 28 490 pkt. i zacznie rosnąc tzn. ze to co prognozowałem jest prawdą.

    Czuje się jak Dawid który staje do walki z nie tylko z Goliatem ale z całą armia Goliatów bo w każdym państwie jest wiele instytucji finansowych ,banki ,fundusze inwestycyjne , doradcy inwestycyjni i tzw. eksperci od giełdy i uważam że nie maja oni zielonego pojęcia co się dzieje na rynku kapitałowym … niestety .

    Czas pokaże kto ma rację i czy moja prognoza która przewiduje krach wszechczasów nie tylko na naszej giełdzie ale i na wszystkich rynkach światowych się sprawdzi.

    Podsumowując:

    Hossa która trwała na Wall Street od 1929 roku się zakończyła i rozpoczął się ogólnoświatowy krach. Indeksy giełdowe nie tylko w Polsce ale i na całym świecie spadną o ok. 95 % .
    Potwierdzeniem tej prognozy nie będą opinie tzw. expertów od giełdy i gospodarki a systematyczne obniżanie się indeksu WIG do poziomu 28 490 pkt.
    Z uwagi na to że potwierdziły się moje oznaczenia dotyczące fali korekcyjnej płaskiej rozszerzonej Rys. 2a i 2b i po sześciu latach indeks WIG dotarł niezwykle precyzyjnie do poziomu 67 999 pkt w dn. 28.06.2021 ( nieznacznie powyżej poziomu 67 568 pkt z dn. 24.01.2018 ) analiza fundamentalna , wszelkie zjawiska okołorynkowe tzn. wybory,wybory prezydenckie ,konflikty wojenne,zimna wojna,kto jest prezydentem USA i np. Rosji ,pandemie , koronawirus nie maja większego znaczenia na to co dzieje się na giełdzie.Indeksy giełdowe np.WIG i inne światowe poruszają się po ściśle kreślonej trajektorii z uwzględnieniem ważnych punktów zwrotnych .

    Dla WIG np. koniec hossy to 67 999 pkt z dn. 28 06 2021 pkt . następny punkt zwrotny to będzie poziom 28 490 pkt. Kiedy to nastąpi trudno mi powiedzieć ale ta fala korekcyjna będzie bardzo gwałtowna .

    Wraz z załamaniem giełdy będzie rosła systematycznie cena złota .Prawdopodobnie przez okres tego krachu może wzrosnąć ok. dziesięciokrotnie.
    Krach się rozpoczął Dji 1929-32 – 89% Wig 2022-25 + 150 %

    Ludzie tu juz nie pomoże nawet najwyższej klasy psychiatra

    1. admin

      Widzę że potrafisz skopiować moje stare posty , ale czy rozumiesz co tam jest napisane …chyba nie ….nie rozumiem dlaczego tracisz czas na moje esy floresy

      1. Nowy

        Weż mi powiedz co tu jest napisane bo nie wiem.Ale tak po krótce hossa się skonczyła na 67999 pkt kolejny punkt to 28490
        co tu więcej komentować.Mozna jeszcze napisac że w 2021 stado koni rozbiegło sie by w 2022 roku wrócic do stada

  7. Nowy

    Z uwagi na to że potwierdziły się moje oznaczenia dotyczące fali korekcyjnej płaskiej rozszerzonej Rys. 2a i 2b i po sześciu latach indeks WIG dotarł niezwykle precyzyjnie do poziomu 67 999 pkt w dn. 28.06.2021 ( nieznacznie powyżej poziomu 67 568 pkt z dn. 24.01.2018 ) analiza fundamentalna , wszelkie zjawiska okołorynkowe tzn. wybory,wybory prezydenckie ,konflikty wojenne,zimna wojna,kto jest prezydentem USA i np. Rosji ,pandemie , koronawirus nie maja większego znaczenia na to co dzieje się na giełdzie.Indeksy giełdowe np.WIG i inne światowe poruszają się po ściśle kreślonej trajektorii z uwzględnieniem ważnych punktów zwrotnych .

    Dla WIG np. koniec hossy to 67 999 pkt z dn. 28 06 2021 pkt . następny punkt zwrotny to będzie poziom 28 490 pkt.

    A to jest sama esencja wiarygodności blogera .Nic tylko siedzieć i rozkoszować się trafnością i odcinać kupony

    1. admin

      Tak wtedy sądziłem ,i nic bym nie zmienił ,wyszukujesz pojedyncze komentarze ale nie bierzesz pod uwagę że stanowią one pewna całość .To był rok 2021 a potem w październiku 2O22 nastąpił zwrot na rynku którego się nie spodziewałem ….nie jestem jasnowidzem

      1. Nowy

        Ja pierdole ty masz tupet. Mam przytoczyć twoje wpisy później. 200 razy były poziomy zwrotne od 67 tys a większość to tytuły PUNKTY ZWROTNE ostatni 116300 .Normalnie załamać się można. Nic w sieci nie ginie jak Kolanego jeden wpis że złoto to relikt przeszłości a 100 innych pisał by inwestować w złoto. To ten jeden wpis będziesz pamiętał do końca swoich dni. Ale to że 30 lat temu pisałeś i mówiłeś o krachu wszystkich krachów już nie pamiętasz.
        Człowieku przeproś tu wszystkich i zamknij ten kram bo nic mądrego nie jesteś wstanie tu napisać

  8. Nowy

    Krach się rozpoczął w 2021 roku
    Dji 1929-32 – 89%
    WIG 2022-25 + 150%
    Czy widzisz różnicę czy jej brak?

  9. Slawek

    Tak wtedy sądziłem ,i nic bym nie zmienił ,wyszukujesz pojedyncze komentarze ale nie bierzesz pod uwagę że stanowią one pewna całość .To był rok 2021 a potem w październiku 2O22 nastąpił zwrot na rynku którego się nie spodziewałem ….nie jestem jasnowidzem

    Przytaczasz pojedyncze wpisy .Tzn że kolejne były ,ze idzie hossa tak.Czy że idzie krach ?

    1. admin

      Krach się rozpoczął w 2015 roku.
      Ale to jest bardzo trudne do zrozumienia.
      Hossa trwała ok 100 lat , i przełamanie rynku tez nie następuje z dnia na dzień.
      Pisze o tym w blogu ale musi jeszcze minąć trochę czasu żeby można było rozmawiać na ten temat.
      Jak WIG spadnie poniżej dołka z października 2022 , wtedy można będzie o tym porozmawiać

  10. Nowy

    Krach trwa już 11 lat . Rynek bije rekord za rekordem . Admin pisał na blogu 300 razy o przełamaniu rynku . A teraz piszę jak WIG przełamie poziom z października 22 to wtedy będziemy rozmawiac i tak pisze notabene od października 22 .To o czym piszesz tu od tego października 22 o dupie Maryni czy o ciągłych punktach zwrotnych. Że tobie nie jest tak szczerze wstyd pisać takie brednie publicznie

    1. admin

      Ja na twoim miejscu już dawno bym zmienił bloga ….nie czytam żadnych komentarzy czy czegoś tam dotyczącego giełdy co nie wnosi nic nowego do moich przemyśleń …jakiś rok temu jak Tomasz Hońdo przestał pisać w sobotę komentarze w Parkiecie przestałem go kupować ….sobotnie wydanie ….bo to co piszą tam nie wnosi nic do moich przemyśleń dotyczących rynku kapitałowego …ogarniasz to ….w tym roku w lecie byłem na sympozjum Wall Street 2025 i tam nikt nawet nie wspominał o możliwości krachu na giełdzie ….wszyscy prognozowali kontynuację hossy ..oczywiście po możliwej korekcie …ale jak wig spadnie poniżej dołka z października 2022 to nie będzie już korekta ….a co to będzie to sam sobie odpowiedź na pytanie jeśli rozumiesz co to jest AT

  11. Nowy

    Minął rok od mojej ostatniej wizyty na utworzonym blogu.

    To co się stało przez ten ostatni rok spowodowało że „chwilowo” straciłem kontrole nad tym co się dzieje na giełdzie ,zarówno na naszym rynku GPW w Warszawie jak i na rynkach światowych. Zapadłem w tzw. śpiączkę inwestycyjną bo nie mogłem znaleźć odpowiedzi na to co się dzieje z rynkiem .Broniłem cały czas krótkiej pozycji na kontraktach terminowych w nadziei że rynek się załamie i będzie spadał. Nie potrafiłem pozbierać myśli żeby coś sensownego napisać na blogu …bo nie wiedziałem co ????.

    Ok. grudnia 2020 wycofałem się z giełdy ponosząc niestety duże straty
    To jest bardzo ciekawe wprowadzenie.Minął rok od ostatniego wpisu.Poniosłem bardzo dotkliwe straty;
    Ale co się dzieje teraz 4 rok totalnej pomyłki a blogier pisze post za postem i ,ze to ma sens wtedy nie miało to sensu przez parę miesięcy teraz ma sens pisać przez 3,5 roku i ma o czym chociaż wciaz si,e myli i wymysla cuda niewidy by to jego była racja .Fałszywe wybicia ,podfale a wszystko po to bo ma czytelników wtedy nie miał.Więc wciaż wymysla prawdziwe esy floresy byle mieć racje.A do tego potrzebował tylko papier milimetrowy i linijkę
    Ja bym powiedział ,ze bardziej by ci pomógł papier toaletowy

    1. admin

      Widzisz to wszystko to jest historia która zostaje …i bardzo dobrze ….dupuki nie będę miał dobrych wyników tzn. WIG nie spadnie do poziomu 28490 pkt. Nikt nie będzie poważnie traktował tego co pisze ….ale tak się stanie ..chociaż nikt w to dzisiaj nie wierzy …i wtedy będę mógł powiedzieć ….tak naprawdę że wszystko co tu pisze od 5 lat ma sens ….jak założyłem bloga pisałem że złoto i srebro będzie rosło ….i wzrośnie 10 razy …wtedy wszyscy dyplomowani experci od giełdy pisali że złoto to relikt przeszłości i nie warto w nie inwestować …dzisiaj ci sami ustanawiają nowe rekordy na zlocie i srebrze nie mając zielonego pojęcia co tak się naprawdę dzieje na rynku …to co do dzisiaj dzieje się na rynku akcyjnym tego nikt nie ogarnia …bo wszystko rośnie …tak jakby to by normą …..ale to nie jest normą

  12. Nowy

    Aha czyli jak ty grasz na kontraktach . I to że jest bessa to powinienem być na short i tyle by było z twojego słuchania. I przy każdym twoim wpisie o przełamaniu rynku otwierał bym pozycje short. Ile bym miał swoich oszczędności. Proszę o odpowiedź .

    1. Admin222

      Ile byś miał oszczędności . Cytując administratora sufit byś miał zarwany kilkadziesiąt razy . Nie sądzę byś spod gruzów był wstanie się podnieść . No chyba że byś grał 1 krótką wyjęta ze świnki skarbonki. Tak admin wie co się dzieje na rynku. Mwig 40 w październiku 22 miał 3800 pkt dziś 8700 niewielka różnica a blogowe ciągle żywy. To jest znawca AT jak nikt inny pomyłka to jakieś marne 150% ale co wy wiecie o rynku jak wie tylko on

    1. admin

      Czy ty naprawdę wierzysz w takie bzdury…za dużo oglądasz tv….czy wiesz jakie jest zadłużenie Polski , ile przeznacza z PKB na zbrojenia , ile na dofinansowanie Ukrainy ..nie ma pieniędzy na na NFZ , zamykają szpitale ..a ty uważasz że jest dobrze ????..od 2015 roku giełdy światowe idą swoimi drogami które nie mają nic wspólnego z aktualną sytuacją gospodarczą ..trudno to zrozumieć bo w TV o tym nie mówią …bo to są moje przemyślenia …dlaczego złoto i srebro , a szczególnie srebro tak idzie ostro do góry …..bo sytuacja finansowa i gospodarczą na świecie jest dobra ?????…jak przez pół roku były upały i nie było żadnych pożarów to uważasz że tak będzie i przez następne pół roku ?????trzeba być kompletnym ignorantem , albo analfabeta inwestycyjnym żeby tak uważać …ale nie martw się ..nie jesteś sam ….w tłumie zawsze jest raźniej …można się czuć bezpiecznie ….do czasu…jeśli twój sąsiad ma super auta i mieszka w super willi …to wcale nie znaczy że to co ma nie jest oparte na kredytach …i tylko na kredytach …ale ludzie patrzą i oceniają zawsze powierzchownie …z tego co widzą na pierwszy rzut oka

  13. Sławek

    Zadłużenie jest ogromne na świecie jeszcze większe a w USA kosmiczne. Ale giełdy to nie rusza. Powtarzam giełda to głównie psychologia a do tego dorysuje się AT. Dlatego powiedzenie większość nie ma racji to jest ta psychologia. Trend trwa do momentu jego odwrócenia. Tak jak ty pisałeś pewnie że 100 razy o odwrocie. A odwrotu brak youtuberzy piszą o bańce wszystkiego o zadłużeniu itp. A giełda rośnie . Jest stroną szpica ale rośnie . W pewnym momencie nastąpi stop gdy już naprawdę wszyscy będą wierzyć tylko we wzrosty. Wtedy będzie koniec a będzie z czego spadac

    1. admin

      Nie masz racji że giełda to głównie psychologia ,ona odzwierciedla stan gospodarki i geopolityki , ale nie tak jak się wszystkim wydaje …..odzwierciedla je w długim …czasami bardzo długim terminie ,z anomaliami ,których nie rozumiemy ..i pewno nigdy nie zrozumiemy …ale można je odczytać z AT. Takim przykładem jest obecna sytuacja na rynku metali kolorowych …czy tak naprawdę ktoś rozumie co się dzieje na tym rynku …i dlaczego .Tu nie chodzi i przewidywanie z dnia na dzień. Ale co się dzieje w długim terminie …i tutaj się nie pomyliłem …co do rynku akcji ….być może trzeba jeszcze trochę poczekać …na tę wzrosty metali kolorowych czekałem ok. 3 lata …i doczekałem się …..rynek akcyjny też ogarnę …mam czas i cierpliwość ….prognozowanie z dnia na dzień nie jest moją domena …iale i tutaj ostatnio zauważyłem pewne zależności

  14. Sławek

    Jak byś był taki mądry a nie jesteś dlatego na giełdzie jesteś tylko dawcą kapitału . I nic już tego nie zmieni pomimo że jesteś do tego przekonany. Cały czas twierdzisz że gospodarki to chory pacjent to czemu giełda rośnie. Bo wzrosty to zawsze ściana strachu i psychologia. Fiol powiedział ci że gospodarki idą na dno a złoto urośnie setki % i tak słuchasz różnej maści wieszczy i uważasz ich za guru. Tak samo jak Opisali który plecie bzdury. o krachach
    Wszystko to czas i trzeba go w miarę ogarnąć . Gdy jest trend trzeba się do niego przyłączyć . A ty grasz w ence pence w której ręce i co post to odwrót. Wiarygodności za grosz

    1. admin

      Ja się na nikim nie wzoruje ….na nikim , i nikogo nie naśladuje .Moja strategia wynika tylko i wyłącznie z nich własnych przemyśleń .Zdarza się od czasu do czasu że ktoś w jakimś tam zakresie ma podobne poglądy do moich , i czasami o tym wspomnę . Taki Fijol co do złota ma bardzo podobne podejście do mojego , ale u niego wynika to z zupełnie innej przyczyny .I o to chodzi że można mieć zbieżne przemyślenia z kimś innym ,a wynikają one z zupełnie innych przyczyn .Jeszcze raz podkresle ,nikogo nie naśladuje …prawda jest taka że od kilku lat nie słucham żadnych prognoz ,nawet największych autorytetów , bo one nic nie wnoszą do moich poglądów .Nie kwestionuje ich wiedzy w zakresie rynków kapitałowych , ale oni naprawdę nie mają zielonego pojęcia co się dzieje na rynku.Probujq po fakcie odgadnąć co się dzieje …i tyle …ja prognozuje co się będzie działo w przyszłości …a nie jest to takie proste ….co do rynku metali szlachetnych się nie myliłem ..i tego nikt nie zauważa z was …a to co się dzieje na rynku akcyjnym ….to jest mega. Zagadka …ale i na to mam odpowiedź.Przyjdzie swój czas i jak powieksze swój kapitał kontraktowy dziesięciokrotnie …a to nie będzie takie trudne ,jeśli prawidłowo odczytuje rynek …to wtedy co niektórzy zaczną myśleć jak będą czytali moje komentarze

  15. Sławek

    Z tego co wciąż opowiadasz i co chwila wieszczysz odwrót . coś mi się przypomniało.
    Jest rok 1998 Alan Grinspan mówi że jest bańką wszystkich baniek . Miał rację tyle tylko że nasdaq od tego momentu urósł jeszcze 400% Później rekomendacje w 1999 wydało jedno z najważniejszych pism ekonomicznych w USA że jest ogromna bańką na wszystkich aktywach i mieli rację tyle tylko że rynek zrobił jeszcze ponad 100%
    To samo jest z tobą stałe i wciąż wieszczysz krach i masz rację tyle tylko ile rynek jeszcze wyciągnie. Na polskich aktywach w żaden sposób brak banki spekulacyjnej . Z wycenami dochodzimy dopiero do średnich z 35 lat . Co nie znaczy że tych średnich rynek spokojnie nie przebije do górnej granicy. Trend jest trend i na razie brak jego odwrócenia Wiele spółek jeszcze nie brało udziału w tej hossie
    I popatrz pamiętam tekst że dwa lata temu że wszystko u nas jest przewartościowane. I jak można pisać że ty wiesz co się dzieje na rynku. Gówno tam wiesz

    1. admin

      Nigdy nie sugeruje się opiniami tzw fachowców czy też jakimiś bankami czy czymś tam jeszcze , oni reprezentuje swoje własne interesy , a nie interesy drobnych inwestorów , kiedyś tam wspominałem jak bardzo poważny bank dostał karę finansową ok. 1 mld $ za n
      przekłamane prognozy , na których zarabiali ..pewno zarobili 10 razy więcej niż ten 1 mld $ ,więc tylko spłynęli , zapłacili i dalej rolują inwestorów .A co do mojej prognozy ,i tego ile wiem ….pięć lat temu pisałem że złoto i srebro będzie mocno rosło i może wzrosną 10 razy ..i nic się nie zmieniło od tej pory jeśli chodzi o moją prognozę …przed nami kontynuacja wzrostowa , i jak srebro będzie rosło po 5 % lub więcej to można się będzie do tego przyzwyczaić , tak jak było z hossa w Polsce w latach 90tych ,kiedy akcje rosły po 10% z sesji na sesję ,i to było normalne , a co do cen akcji to jest większa zagadka , ale jeśli sprawdzi się to co prognozuje to po odrobieniu strat bez większych problemów zwiększę kapitał dziesięciokrotnie ….to jest tak samo mało realne jak dzisiejsze wzrosty cen złota i srebra z punktu widzenia sprzed pięciu lat ….dobrze że dzielisz się swoimi spostrzeżeniami , bo wtedy możemy zawsze je zweryfikować , a ja niczego się nie wstydzę i od pięciu lat pisze o tym co widzę i jak to postrzegam …niezależnie od tzw. expertow …po fakcie…cieszysz się że rynek rośnie ???dzieci w przedszkolu też się cieszą jak dmuchają w balon że jest coraz większy ….do czasu aż pęknie 🤔

  16. Sławek

    90 % odpowiedzi kompletnie nie na temat , który przytoczylem

  17. Sławek

    A co do przewidywania . Założyłeś sobie krach na akcjach o mega hossę na zlocie. Tu gdzie nie używasz AT działa a tu gdzie używasz AT kompletna klapa

    1. admin

      To tak to widzisz , bo nie rozumiesz o czym pisze od pięciu lat…po prostu dla ciebie to czysta abstrakcja ..kiedyś tam Bolton jeden z bardzo znanych i autorytetów inwestycyjnych napisał że zawsze miał największe problemy z uwierzeniem w to co mu wyszło z analizy ….ja mam przekonanie do swoich analiz , ale czasami mam też poważny problem żeby trzymać się tego co zaprognozowalem ….dlatego mogę zrozumieć ciebie 😃

    2. Sławek

      Przekonanie do swoich analiz. Niezle jaja. Wystarczył tylko papier milimetrowy i linijka . Linijka i papier tak ci wyliczyła że pomyłka jakieś drobne 160%

      1. admin

        Tak komputer mi tylko pomaga w analizie , a do prognozowania wystarczył by mi papier milimetrowy , ołówek linijka i dobry kalkulator.Vzytasz po łebkach o czym ja piszę i dlatego nic z tego nie rozumiesz , jak zwiększę portfel dziesięciokrotnie ,oczywiście po odrobieniu strat ,to być może zaczniesz czytać ze zrozumieniem o czym pisze

  18. Sławek

    Człowieku daj już sobie spokój bo sie kompromitujesz. Wchodzenie z tobą w polemikę nie ma najmniejszego sensu. Ty ludzi masz za debili . Ostatnio ktoś twoje posty przytaczał taki jesteś wiarygodny. Papier milimetrowy haha tak to wyliczył co do milimetra ale wyszło 160% wyzej

Skomentuj Slawek Anuluj pisanie odpowiedzi